مقایسه کوادکوپتر های dji

مقایسه مویک مینی 3 و مویک مینی اس ای

مقایسه مویک مینی 3 و مویک مینی اس ای

مقایسه مویک مینی 3 و مویک مینی اس ای

 

MAVIC MINI SE 

مقایسه مویک مینی 3 و مویک مینی اس ای

*با وزن کمتر از 249 گرم، Mini SE سبک وزن است و از یک گوشی هوشمند معمولی سنگین تر نیست. این نه تنها Mini SE را بسیار کاربردی می کند، بلکه آن را در رده پایین ترین وزن پهپادها قرار می دهد که به معنای مقررات قانونی کمتر در برخی کشورها است.

*برنامه DJI Fly کاربر پسند و شهودی است. با DJI Fly، هر کسی می‌تواند آسان‌تر از همیشه عکس‌های سینمایی بسازد! این برنامه آموزش های مفیدی را ارائه می دهد که شروع به کار در دنیای پرواز با DJI Mini SE را آسان، سریع و ایمن می کند.

*Mini SE دارای محافظ های 360 درجه است که محافظت کامل را در برابر پایه ها تضمین می کند. [5] به لطف سنسورهای پیشرفته، Mini SE می تواند به طور پایدار معلق شود!

*برنامه DJI Fly مجموعه زیادی از الگوها را برای ویرایش ویدیو ارائه می دهد – ویدیوهای ویرایش شده عالی با لمس یک دکمه! حتی مبتدیانی که دانش کمی در زمینه ویرایش ویدیو دارند، می توانند ضبط خود را به یک رسانه اجتماعی تبدیل کنند.

*وزن کم DJI Mini SE باعث می شود زمان پرواز طولانی تر از حد معمول در FlyCam های مشابه موجود در بازار باشد. یک باتری کاملاً شارژ شده تا 30 دقیقه در هوا لذت می برد. [2]

*با QuickShot هایی مانند Dronie، Kreisen، Helix و Rocket، می توان عکس هایی مانند عکس های فیلم های پرفروش هالیوود را به سرعت گرفت. به سادگی QuickShot را انتخاب کنید و Mini SE مانورهای پروازی از پیش برنامه ریزی شده را با ضبط ویدئو انجام می دهد. ویدیوهای کوتاه تولید شده به صورت خودکار را می توان بلافاصله با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشت.

*DJI Mini SE سرعت پرواز و حرکات گیمبال را برای دقت و تثبیت بیشتر کاهش می دهد. این حالت به ویژه هنگام پرواز در محیط های تنگ یا پیچیده مفید است.

برای مشاهده این محصول و خرید آن بر روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید MAVIC MINI SE

—————————————————————————————————————————————————————–

MAVIC MINI 3

مقایسه مویک مینی 3 و مویک مینی اس ای

 

*DJI Mini 3 حسگر دوربین بزرگتری نسبت به تراشه فعلی 1/2.3 اینچی خود را فشار دهد. این به پهپاد اجازه می‌دهد به نتایج بهتری مثلاً در غروب یا طلوع خورشید دست یابد. هر دو زمان بسیار خوبی برای ثبت فیلم‌های جذاب پهپاد، مملو از رنگ‌های جالب و مسیرهای نوری چشمگیر هستند.محدوده دینامیکی بیشتر مزیت اصلی یک سنسور بزرگتر است که به DJI اجازه می دهد تا جزئیات برجسته را بدون خرد کردن سایه ها به رنگ مشکی حفظ کند. با این حال، ما کاملاً مطمئن نیستیم که DJI Mini 3 قطعاً به سنسور بزرگتری برای این نسل نیاز دارد.

در حالی که برخی از رقبا سنسورهای بزرگتری نسبت به Mini 2 دارند، این دوربین هنوز هم تقریباً همه را با پردازش برتر شکست می دهد، که شامل تن رنگ بهتر و کنترل بهتر سایه ها می شود.

با این حال، با توجه به اینکه ویدیوی سنسور 1 اینچی Air 2S چقدر خوب به نظر می رسد، ما به سنسور بزرگتر نه بگوییم.

*Ocysync 3.0 از تعداد دو برابر آنتن استفاده می کند که بدون شک در چنین پهپاد کوچکی چیزی شبیه به یک سردرد مهندسی خواهد بود. با این حال، تأخیر را کاهش می دهد و نرخ بیت و نرخ فریم نمای زنده را بهبود می بخشد، قابلیت اطمینان بهتری را هنگام کنترل پهپاد از راه دور ارائه می دهد و حداکثر برد را افزایش می دهد.

*Mini 2 و Mini SE فقط یک جفت حسگر در قسمت زیرین خود دارند تا به دنبال اشیاء زیر پهپاد باشند. این حسگرها یا از سخت‌افزار نوری استفاده می‌کنند، در واقع از یک جفت چشم که از اختلاف منظر برای ایجاد نقشه عمق جهان استفاده می‌کنند، یا از حسگرهای فروسرخ استفاده می‌کنند، جایی که زمان لازم برای پرش سیگنال از یک جسم و بازگشت به هواپیمای بدون سرنشین برای محاسبه استفاده می‌شود. فاصله از موانع

تکنیک‌های اپتیکال در طول روز عالی عمل می‌کنند، مادون قرمز می‌تواند در نور کم، سستی را از بین ببرد. اما در حالی که Mini 3 قرار نیست تشخیص اشیاء 360 درجه داشته باشد – فضایی در بودجه وجود ندارد، چه بودجه پولی، چه اندازه یا وزن. اما همانطور که نشت اول نشان می دهد ممکن است مجموعه ای ثانویه از سنسورهای مانع در جلو داشته باشد. برای مقایسه، DJI Air 2S دارای سخت افزار سنسور جلو، عقب، رو به بالا و پایین است.

*بعید است که شارژ سریعتر باتری برای کسانی که بسته Mini 3 Fly More را که شامل باتری‌های اضافی می‌شود بخرند، برنده رأی بزرگی باشد. با این حال، اگر به دنبال یک پهپاد با کیفیت برای استفاده معمولی هستید، شارژ سریع می‌تواند یک افزودنی عالی برای DJI Mini 3 پایه باشد.

Mini 2 در حال حاضر دارای شارژ متوسط 18 واتی است که توسط Qualcomm Quickcharge 2.0 پشتیبانی می شود. از آنجایی که DJI Mini 3 دارای کانکتور USB-C خواهد بود، خوب است که این پهپادها را به USB-PD تغییر دهید. قسمت “PD” مخفف انتقال نیرو است که یکی دیگر از استانداردهای شارژ است.

*افزایش زمان پرواز یکی از بهبودهای مورد درخواست برای DJI Mini 3 است. می‌توانید به رقبایی مانند Hubsan Zino Mini SE اشاره کنید که مدت زمان اجرای آن 45 دقیقه است و دلیلی است که این سری اکنون 30 تا 31 دقیقه طول می‌کشد. واقعا آن را قطع نمی کند

با این حال، ما در مورد احتمال بهبود 50 درصدی مطابق با Husban تردید داریم. در سه مدل این سری، Mavic Mini، Mini 2 و Mini SE، یک دقیقه انحراف در زمان پروازهای ادعا شده وجود دارد.

جهت مشاهده و خرید این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید مویک مینی 3

 

 

مقایسه مویک مینی 3 و مویک مینی اس ای
مویک مینی 3 نام مویک مینی اس ای
دارد سیستم عدم برخورد مانع  ندارد
4K/60P کیفیت فیلم برداری ۲.۷k
حدود 40 دقیقه زمان پروازی 30 دقیقه
3 محوره گیمبال سه محوره
ocosy 3 سیستم رادیویی ocosy 2
حدود 21 ملیون قیمت 14 ملیون
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *