تعمیر مویک مینی 3 پرو

دکتر دی جی آی فوق تخصص تعمیرات کوادکوپتر های dji، شرکت دکتر دی جی ای، قادر به ارائه خدمات از جمله تعمیرات تخصصی مویک مینی 3 پرو با بهره گیری از متخصصان فنی با بیش از 5سال سابقه ر زمینه ی تعمیرات انواع کوادکوپتر های کمپانی DJIمی باشد.

تعمیر مویک مینی 3 پرو

تعمیرات کوادکوپتر مویک مینی 3 پرو

مشکلاتی که ممکن است برای کوادکوپتر شما بوجود آید عبارتند از:

  • شکسته شدن بازو و موتور کوادکوپتر mavic mini 3 pro
  • شکسته شدن پوسته رویی، زیرین و میانی
  • آسیب دیدن دوربین مینی 3 پرو
  • شکسته شدن گیمبال دوربین کوادکوپتر
  • کالیبره نبودن و کج قرار گرفتن گیمبال کوادکوپتر مینی 3
  • بروز خطای ESC، خطای کالیبره شدن، بروز خطای IMU، خطای compass
  • شکسته شدن ملخ پرنده
  • متصل نشدن ریموت کنترل
  • محدودیت سقف پروازی
  • پارگی کابل رشته ای گیمبال مویک مینی 3 پرو
  • عدم ارسال تصویر زنده
  • و…

تعمیر مویک مینی 3 پرو

در صورت بروز هر گونه مشکل در dji mavic mini 3 pro، اصلاً جای نگرانی نیست، چرا که مهندسان متخصص و کارآزموده در بخش فنی دکتر دی جی آی دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر مویک مینی 3 پرو را دارا می باشد.

درصورت آسیب دیدن مویک مینی 3 پرو به توجه به نکات زیر الزامی می باشد

  • در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید تسلط بر ذهن خود اولین نکته ای است که کاربر درصورت مشاهده وارد شدن آسیب به هلی شات مینی 3 پرو خود باید انجام دهند
  • در صورتی که پرنده در بعد از حادثه روشن می باشد سریعا اقدام به خاموش کردن پرنده نمایید و از آسیب رساندن پرنده به خودش جلوگیری کنید.
  • چنانچه mavic mini 3 pro شما در درون آب سقوط کرده باشد ، تنها کاری که کاربر می بایست انجام دهد این است که فورا آن را از آب خارج نماید، سپس اگر پرنده روشن است آن را را خاموش کنید و اگر پرنده در آب شور افتاده بود سریعا با آب شیرین اقدام به شست و شو آن نمایید. در چنین شرایطی به هیچ عنوان نباید کوادکوپتر توسط کاربر مجددا راه اندازی شود.
  • درصورت برخورد این هلی شات با موانع و شکسته شدن قطعات آن، از تعمیر قطعات شکسته از طریق چسب خودداری نمایید، چراکه ممکن است چسب استفاده شده به سایر قسمت های سالم آسیب برساند، یا در هنگام پرواز به صورت ناگهانی قطعه چسب شده جدا شود و خطر آفرین باشد.
  • چنانچه مویک مینی 3 شما در مکانی محبوس شد اگر امکان چرخیدن ملخ ها وجود ندارد، از تلاش برای روشن کردن و انجام این کار امتناع نمایید چراکه ممکن است به موتورهای آن آسیب جدی وارد گردد.

خدمات قابل انجام در واحد تعمیرات دکتر dji :

  1. تعمیر گیمبال mini 3 pro
  2. تعمیر برد اصلی مینی 3 پرو
  3. تعمیر برد ESC
  4. تعمیر بازو
  5. تعمیر موتور
  6. تعمیر پوسته
  7. ……….

همچنین کلیه خدمات تعویض قطعات مویک مینی 3 در مرکز تعمیرات و واحد فنی دکتر DJI قابل انجام بوده.

تعمیر گیمبال مویک مینی 3 پرو

گیمبال مویک مینی 3 پرو یکی از اصلی ترین و حساس ترین اجزای داخلی این پرنده می باشد که در مقابل برخوردها و حادثه ها بسیار حساس بوده و سریعا دوچار آسیب می شود و زمانی که گیمبال دوچار آسیب شود علائمی از قبیل موارد زیر را نشان خواهد داد:

  1. لرزش گیمبال مینی 3 پرو
  2. کج قرار گرفتن گیمبال پرنده
  3. قطع و وصل شدن تصویر
  4. صدا دادن گیمبال
  5. مشاهده خطوط رنگی در تصویر

تعمیر گیمبال مویک مینی 3 پرو

عوامل تاثیر گذار بر گیمبال مویک مینی 3 پرو

  • کابل رشته ای گیمبال
  • کابل 3 به 1 گیمبال
  • دمپرهای پایه های گیمبال

گیمبال مویک مینی 3 پرو

شرکت دکترDJI، برای تعمیر کوادکوپتر از قطعات اورجینال کمپانی dji استفاده می کند و همچنین لازم به ذکر است که به علت فعالیت شبانه روزی متخصصان در بخش تعمیرات، کوادکوپتر شما در کمترین زمان ممکن تعمیر وآماده ارسال می شود.

لازم به ذکر است که شرکت دکتر Dji، خدماتی از جمله کالیبراسیون، اکتیو کردن و آپدیت کردن کوادکوپتر مویک مینی 3 پرو شما را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد.
جهت تعمیر کوادکوپتر خود می تواند به بخش تعمیرات دکتر dji مراجعه و پرنده خود را جهت تعمیر ثبت کنید و با دریافت کد رهگیری از لحظه به لحظه تعمیرات پرنده خود اطلاع حاضل نمایید.

آیا گیمبال مویک مینی 3 پرو قابل تعمیر می باشد ؟

بله. در مجموعه دکتر dji تعمیرات گیمبال mavic mini 3 pro در اولویت کار مهدنسان واحد فنی قرار دارد و مهندسان با توجه به دانش و توانایی خود اقدام به تعمیر گیمبال مویک مینی می کنند .

گیمبال مویک مینی 3 پرو دارای سنسور های بسیار ریز و موتور های گیمبال آن داراری سیم پیچ های بسیار حساس می باشد، در صورتی که گیمبال دوچار حادثه شود تعمیر آن تا حدودی قابل انجام بوده لذا از اقدام ها غیر اصولی و دادن پرنده خود جهت تعمیر به سایر افراد کم تخصص و بدون دانش تا حد امکان خود داری کنید.

گیمبال مویک مینی 3 پرو دارای یک حالت مخصوص و ویزه می باشد که تصویر برداری عمودی را برای شما امکان پذیر می کند همین امر سبب می گردد که حساسیت فنی دیگری را برای گیمبال پرنده به وجود بیایید، بنابراین تا حد امکان از وارد شدن ضربه به گیمبال پرنده خوداری نمایید.

تعویض بازوی و موتور مویک مینی 3 پرو

بسیاری از مشتریان اذعان دارند که موتور پرنده شان آسیب ندیده و تنها بازوی پرنده شکسته چرا باید کل بازو تعویض شود و ما هزینه کل بازو و موتور رو پرداخت کنیم ؟

در این باره حق با شما هم وطن گرامی هستش و شما باید فقط بازوی پرنده خود را تعویض کنید. در همین راستا مجموعه فنی دکتر dji برای شما هم وطن گرامی این خدمت را انجام خواهد داد. تا شما هزینه ای بیشتری جهت تعمیر پرنده خود نپردازید.

مراحل تعمیر مویک مینی 3 پرو در مجموعه دکتر dji

تعمیر پرنده چقدر زمان می برد؟ تعمیرات پرنده در مرکز دکتر dji در مدت کم تر 74 ساعت صورت می پذیرد و این  در صورتی انجام میپذیرد که برآورد هزینه در 24 ساعت اول انجام می شود و به مشتری اعلام می شود و در صورتی که موافقت شما را در پی داشته باشد تعمیر پرنده آغاز می شود و بعد از پایان تعمیرات پرنده شما آماده ارسال و تحویل می باشد

تعمیرات الکترونیک پهپاد دکتر dji مفتخر است به این که به عنوان اولین مرجع و شرکت در حوزه تعمیرات الکترونیک و خدمت رسانی الکترونیک تعمیرات پهپاد در کشور اقدام به خدمت رسانی به شما هم وطنان نمایید.

این در حالی است که شما تنها کافی است در سایت دکتر dji اقدام به ثبت تعمیرات پرنده خود نمایید و دیگر به صورت آنلاین و مراحل تعمیر پرنده خود را با داشتن یک کد رهگیری دنبال کنید.

برای خرید لوازم جانبی و قطعات اورجینال مویک مینی 3 پرو می توانید روی متن کلیک کنید. همچنین برای خرید مویک مینی 3 پرو و اطلاع از قیمت این محصول اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *