نمایندگی dji در ایران/ dji چیست و چه خدماتی ارائه میکند؟

پهباد ها و هواپیما های بی سرنشین به طور کلی یکی از جدید ترین و نوین ترین نکتولوژی های حال حاضرر به حساب آمده که در بسیاری از مصارف علمی و همچنین تحقیقاتی و حتی فیلم و عکس برداری استفاده میشود. این فناوری نوین و جدید در چند سال گذشته طرفداران بسیاری را پیدا کرده و به اصطلاح بر سر زبان ها افتاده است و همین موضوع سبب شده تا بازار خرید و فروش این هواپیما های کوچک و بدون سرنشین یا همان پهباد ها بسیار داغ شود. اگر شما اطلاعات بسیار اندکی را در باب این وسیله نوین و جذاب که به لطف پیشرفت تکنولوژی در اختیار ما قرار داده شده داشته باشید و تا حدی به حوضه این هواپیما های کوچک علاقه داشته باشید نام شرکت dji را شنیده و یا در باب آن اطلاعاتی دارید.

اما لازم به به ذکر است که شناخت شکرت dji و حتی نام این شرکت بسیار مشهور تا به امروز برای بسیاری تازه و جدید بوده و در باب آن اطلاعاتی را نداشته و ندارند و یا حتی اواخر با صنعت پهباد ها آشنا شده و به آن علاقه مند شده اند که نشناختن این شرکت بزرگ برای این افراد امری طبیعی است. از همین رو ما قصد داریم تا در این مقاله بطور کامل و صنت ساخت پهباد ها و همچنین شرکت dji که پرچم دار این حوضه به حساب می آید را برای شما عزیزان بررسی کرده و از همه مهم تر نمایندگی های dji در ایران را برای شما همراهان گرامی معرفی کرده و آن ها را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا این شرکت مهم در صنعت ساخت و توضیع پهباد را زیر ذره بین دکتر دی جی آی برده و اطلاعات مناسبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نمایندگی dji در ایران

dji چیست و چه خدماتی را ارائه میکند؟

شاید تا اینجای مقاله برای شما عزیزان نیز سوال پیش آمده باشد که dji چیست و در چه زمینه ای خدمات ارائه میکند و یا حتی دلیل محبوبیت این شرکت در چیست؟ از همین رو و برای پاسخ این سوال پیش از اینکه بخواهیم برای شما عزیزان نمایندگی های dji را در ایران بررسی کرده و به آن بپردازیم قصد داریم تا این شرکت نام آشنا و بی نظیر حوضه ساخت و توضیع جهانی پهباد که شهرتی بین المللی پیدا کرده را معرفی کرده تا در ادامه مطلب بتوانید با اطلاعات تکمیل تر و بهتری همراه ما باشید.

به طور کلی شت شرکت dji یا همان شرکت نوآوری های علم و فناوری شرکتی بر کبنای فناوری های نوین تکنولوژی در چین قرار به وجود آمده است. این شرکت که در سال ۲۰۰۶ توسط فرانک وانگ تأسیس شد از ابتدای شروع فعالیت خود با کمک دانشمندان و نخبه های چینی و حتی بین المللی به تولید وسیله های نقلیه هوایی بدون سرنشین یا همان UAV پرداخت. این شرکت هواپیما های خود را در جهت عکاسی و فیلم برداری های هوایی و استفاده های این چنینی ساخت که که هواپیما های این شرکت در دسته هواپیما های غیر نظامی قرار گرفتند. در ابتدا از این پروسه و به نوعی اختراع استقبال چندانی نشد اما چیزی نگذشت که در نهایت بعد از حدود ۴ سال  نام پهباد بر سر زبان بسیاری از افراد دنیا افتاد که در ابتدا بیشتر فیلم سازان و کارگردانان مختلف صنعت های سینمایی و همچنین موسیقی از آن استفاده میکردند. با افزایش درخواست برای خرید پهباد ها و همچنین بیشتر شدن متقاضی در این زمینه شرکت dji نیز به شهرت بسیاری رسید و حوضه کاری خود را در این صنعت نوین و نو پا افزایش داد.

به طوری که این شرکت با گذر زمان به ساخت و فروش سیستم عامل های پرواز، دوربین های عکاسی و فیلم برداری پهباد، تثبیت کننده های دوربین و همچنین کنترل کننده های پرواز از راه دور نیز اقدام کرد و به مرور زمان به گسترش خود پرداخت. همین امر باعص شده تا امروزه در صنعت هواپیما های بدون سرنشین غیر نظامی شرکت dji سهمی ۸۵ درصدی از کل بازار را بر عهده داشته و با فاصله بسیار تبدیل به غولی دست نیافتنی در این امر شود. این شرکت به قدری پیشرفت کرد که دولت چین نیز بخشی از سهام آن را خرید تا بتواند از سود بسیاری که به کشور تزریق کرده سهمی داشته باشد و افزایش قدرت dji باعث شد تا زیر مجموعه ها و نمایندگی های بسیاری را نیز در کشور های مختلف تأسیس کرده و از آن ها نیز استفاده کنند که نمایندگی dji در ایران نیز یکی از این سرمایه گذاری ها به حساب می آمد.

با قدرت گرفتن این شرکت و همچنین پیشرفت چشم گیر در زمینه پرواز باعث شد تا امروزه تمام افرادی که دستی در صنعت خرید و فروش پهباد، چه به عنوان مشتری و یا حتی به عنوان فروشنده یا واسطه را داشته نام dji را به خاطر سپرده و از آن یاد کنند. این شرکت نیز دست آورد های بسیاری را در زمینه پهباد های مختلف به دست آورده و پهباد های بسیار با کیفیت و معروفی را مانند dji mini 3، dji fpv، dji avavta و بسیاری از هواپیما های کوچک دیگر مانند کوادکوپتر مانند مویک ایر ۳ را به بازار معرفی کرده و به عرصه فروش بگذارد که همین کیفیت بی نظیر و دقت  در طراحی و کارایی باعص شده تا استقبال بسیاری از محصولات این شرکت به عمل آمده و فیلم بزرگی مانند بازی تاج تخت از محصولات این شرکت برای تصویر برداری هوایی استفاده کند. به طور کلی محبوبیت شرکت dji تا حدی بوده که بسیاری از افراد برای خرید پرنده های مکانیکی کوچک مانند وهباد و کوادکوپتر و وسایل جانبی آن تنها از محصولات این شرکت استفاده کرده و این قضیه مهر پر رنگی بر دلیل محبوبیت شرکت بی نظیر dji میزند.

بیان این مطلب مقدمه ای مهم و مورد نیاز بود تا شما عزیزان در صورت آشنایی با این شرکت اطلاعات کامل تری از آن بدست آورده و یا حتی اگر با dji آشنایی ندارید بتوانید به این غول فناوری نوین جهان پی برده و از محصولات آن استفاده کنید. بعد از آشنایی با شرکت ذکر شده و دریافتن اهمیت آن در صنعت پهباد و هواپیما های بدون سرنشین کوچک در ادامه این مطلب همانطور که قول داده بودیم قرار است نمایندگی dji را در ایران برای شما عزیزان بررسی کرده و در باب آنها با شما خوبان سخن بگوییم پس با ما تا انتهای مطلب همراه بوده و قدم بردارید تا بهترین اطلاعات در این مورد را برای شما عزیزان عرض کنیم.

شرکت دی جی آی و نمایندگی dji در ایران

نمایندگی dji در ایران، نگاهی کلی به نمایندگی های موجود

بطور کلی اگر بخواهیم در باب نمایندگی های دی جی آی در ایران خدمت شما عزیزان اطلاعاتی را بیان کرده و برای شما از آنها سخن بگوییم در وحده اول باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که بطور رسمی و دقیق هیچ دفتر یا نمایندگی برای ارائه خدمات از طرف شرکت dji در ایران وجود نداشته و اقدامی در باب این موضوع انجام گرفته نشده است.

اما نکته قابل توجه در باب این موضوع بی شک وجود واسطه هایی در زمینه پهباد های مختلف و حتی وارد کننده های محصولات دی جی آی در ایران بوده که از همین رو بسیاری از افراد به اشتباه این مغازه ها را به عنوان نمایندگی dji در نظر گرفته و از آنها یاد میکنند، ولی اینطور نیست. چرا که بیشتر افراد و مغازه های این چنینی بیشتر حکم وارد کننده محصولات را داشته و حتی از محصولات برند های دیگر نیز استفاده میکنند  این موضوع بیشتر برای بازاریابی به میان آمده است. بطور کلی برای فروش محصولات dji در ایران دو راه وجود داشته که یکی از آنها فروش حضوری و دیگری فروش غیر حضوری و از طریق سایت بوده که در ادامه این بخش از مقاله بطور  کامل این دو قسمت و دو نوع از نمایندگی dji در ایران را برای شما هزیزان بررسی کرده و اطلاعات مناسبی در باب آنها خدمت شما عزیزان ارائه میدهیم پس همراه ما باشید.

راه های فروش محصولات dji در ایران

فروشگاه های حضوری dji: بطور کلی در ایران فروشگاه های محدودی برای فروش محصولات شرکت دی جی آی موجود بوده که اصلی ترین دلیل آن نیز مشقت و سختی وارد کردن محصولات و هواپیما های این شرکت به حساب می آید. بطور کلی به دلیل عدم دارا بودن نمایندگی رسمی از شکرت دی جی آی در ایران فروشگاه هایی که در حال حاضر به عنوان نمایندگی مشغول به فروش هواپیما های این شرکت هستند تنها به عنوان واسطه عمل کرده و با وارد کردن این محصولات به فروش آنها می پردازند. البته بی شک این نوع از فروش برای محصولات این چنینی مانند پهباد ها میتواند مزایا و معایب خاص خود را نیز به همراه داشته باشد که بیشتر افراد سود جو به دلیل اینکه امکان خرید حضوری را فراهم کرده از این موضوع فرار میکنند. یکی از بزرگترین معایب که پیش تر نیز درباره آن صحبت کردیم عدم اعتبار پهباد ها به شمار میرود که بسیاری از افراد برای اینکه از مقصد رسیدن پهباد ها و به طور کلی هواپیمای های این چنینی خبر ندارند گول این بازاریابی را خورده و جنس تقلبی را خریداری میکنند.

مورد بعدی وجود واسطه های مختلف برای رسانیدن محصولات dji به مغازه داران است. این موضوع باعث شده تا هزینه گزافی برر روی محصولات خریداری شده کشیده شده و قیمت فضایی را تحویل شما عزیزان دهد که در کنار سودی که خود مغازه دار باید از فروش محصول بکند مقدار زیادی به حساب می آید. بطور کلی این نوع از فروش محصولات شرکت دی جی آی در ایران به دلیل زیاد شدن تقاضا در این بازار افراد بسیاری را به خود دیده و از همین رو شما باید در انتخاب خود دقت کافی را به خرج دهید.

اما نگران این موضوع نباشید چرا که drdji اولین فروشگاه حضوری و معتبر در زمینه فروش پهباد و هواپیما های بدون سرنشین بوده که از اعتبار و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. با وجود نبود نمایندگی dji در ایران و محدود بودن خرید و فروش این محصولات و همچنین وجود جنس های تقلبی، دکتر دی جی آی بطور مستقیم دست به وارد کردن این محصولات و پهباد ها زده و از همین رو توانسته با حذف کردن واسطه ها با قیمتی مناسب و کیفیتی مثال زدنی در خدمت شما هموطنان عزیز و گرامی باشد. بی شک این نوع از فروش هواپیما های بدون سرنشین و پهباد ها باعث شده  تا بسیاری از افراد این فروشگاه را شناخته و به آن مراجعه کنند. در کنار این نوع از فروش میتوانید به صورت اینترنتی نیز از ما خرید داشته و از آن استفاذه کنید که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه های اینترنتی dji: جدا از سایت اصلی شرکت دی جی آی که منبع اصلی خرید پهباد ها و لوازمی به مانند دوربین ها و کنترل کننده های پرواز به شمار رفته، بسیاری از سایت های دیگر در ایران نیز به فروش محصولات این برند می پردازند که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار بوده اند. البته فروش اینترنی و از طریق سایت همواره با چالش های بسیاری همراه بوده که اصلی ترین آنها اعتماد خریدار به سایت و جنس فروشی آن است که میتواند برای هر فروشنده ای موضوعی دشوار به حساب آید. این بحث کمبود اعتماد به دلیل به روی کار آمدن سایت های سودجو و تقلبی در بازار فروش پهباد بوده که باعث شده تا بسیاری از سایت ها و فروشگاه های معتبر نیز دست به گریبان این موضوع شوند و از همین رو به سختی بتوان سایت یا فروشگاه اینترنتی معتبری را پیدا کرد.

اما drdji اینجاست تا این مشکل را نیز برای شما از بین ببرد چرا که فروشگاه معتبر و بدون واسطه ما توانسته در کنار شعبه حضوری، فروشگاه اینترنتی را نیز برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان فراهم کرده و برایتان به عمل آورده تا به راحتی از هر جای ایران که هستید بتوانید محصولات با کیفیت را با نازل ترین و مناسب ترین قیمت دریافت کرده و از آن لذت ببرید. در میان سایت های بسیاری که با وجود عدم تخصص در زمینه پهباد ها و هواپیما های بدون سرنشین به فروش آنها دست برده بی شک drdji بهترین و راحت ترین انتخاب برای شما عزیزان بوده تا به هدف نهایی خود برسید.

نحوه فروش محصولات دی جی آی در ایران

drdji اولین نمایندگی dji در ایران!

بی شک همانطور که تا اینجای مقاله خدمت شما عزیزان ذکر شده و در مورد آن با شما صحبت کردیم شرکت بزرگ و معتبر dji در ایران نمایندگی رسمی را دارا نبوده و از همین رو نمی توان برای این شرکت فروشگاهی را به عنوان نمایندگی رسمی معرفی کرد. ولی همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حتی حضوری در ایران قابل دسترس بوده که میتوانند خدمات فروش محصولات این شرکت بزرگ را برای شما عزیزان به عمل آورده و برای شما خدمت رسانی را انجان دهند که به دلیل مبلغ بسیاری که در این بازار برای خرید پهباد جا به جا شده و همچنین افراد سودجو که برای کلاهبرداری جنس های تقلبی را به دست شما میرسانند اعتماد در این زمینه برای خریداران بسیار پایین آمده.

اما drdji اینجاست تا در کنار شما عزیزان این مشکل را حل کرده و برای علاقه مندان به صنعت پهباد ها و یا حتی افرادی که نیاز دارند تا از این محصولات خریداری کرده و از آن استفاده کنند راه حلی بسیار مناسب را به این بازار اضافه کنند. فروشگاه ما توانسته با عرضه دو نوع مختلف از فروش که به صورت حضوری و غیر حضوری بوده بهترین خدمات را به هموطنان حاضر در جای جای کشور عزیزمان ارائه داده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات ممکن را به دست آنها برساند. این موضوع باعث شده تا در میان فروشگاه ها و یا همان نمایندگی های dji در ایران drdji‌ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

البته مهم ترین نکته برای اینکه فروشگاه ما به عنوان نمایندگی dji در ایران به سایر افراد معرفی شده و با این نام از آن یاد میشود طبق گفته های چندی پیش وارد کردن محصولات شرکت دی جی آی بدون واسطه  و به صورت مستقیم بوده. محموعه ما توانسته با حذف کردن واسطه ها به صورت بسیار آسوده تری محصولات شرکت dji مانند کوادکوپتر ها، پهباد ها و انواع هواپیما های بدون سرنشین و کنترلی مختلف را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت وارد بازار کرده و به راحتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما بتوانید به راحتی از این محصولات بی نظیر بهره برده و به راحتی از آن ها استفاده کنید. بی  شک لقب اولین نمایندگی dji در ایران برازنده ما بوده چرا که با وجود بسیاری از موانع مختلف برای وارد کردن این محصولات و پهباد های متنوع، همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه داده تا بتوانیم محصولی اندازه لیاقت و ارزش هموطنان گرامی خود وارد بازار کرده و از سودجویی افراد کلاهبردار در بازار تازه و داغ پهباد جلوگیری کنیم.

در کنار این موضوع علاوه بر بررسی، فروش و تحلیل اطلاعات در رابطه با برخی از پهباد ها و همچنین دنبال کردن اخبار روز دنیای این بازار مجموعه drdji توانسته دوره های تخصصی تعمیر کوادکوپتر و پهباد را برای علاقه مندان و حتی افراد دارای این پرنده ها جمع آوری و برگزار کرده که افرادی که به این موضوع علاقه داشته بتوانند به راحتی و به دست خود وسیله مورد نظر را تعمیر کرده و به نوعی وارد دنیای بی کران تکنولوژی نوین دنیا شوند که این موضوع در هیچ یک از فروشگاه های و سایت های موجود در کشور دیده نشده که مهر محکمی بر خاص و بی نظیر بودن drdji زده و همچنین لقب اولین نمایندگی dji در ایران را برازنده این مجموعه قرار داده است.

drdji اولین نمایندگی dji در ایران

کلام پایانی و نکات تکمیلی

در انتها باید این نکته را نیز خدمت شما عزیزان و همراهان گرامی عرض کنیم که بطور کلی خرید محصولی به مانند پهباد ها و هواپیما های کوچک این چنینی که به پرنده نیز شهرت داشته، به دلیل گستردگی بسیار محصولات و همچنین دارا بودن نکات فنی و دانستنی متفاوت میتواند امری تخصصی و حساس برای افرادی که قصد خرید این گونه از هواپیما ها را دارا بوده به حساب می آيد چرا که بدون تحقیق و کسب اطلاعات درباره انواع مختلف این نوع از پهباد ها نمی توان به راحتی به خرید آن اقدام کرده و بی شک شما عزیزان را دچار مشکب میکند. به صورت کلی اگر بخواهیم به این موضوع بپردازیم شما عزیزان علاوه بر تحقیق در رابطه با این پرنده ها باید طریقه نگهداری، نکات فنی و حتی در شرایط اضطراری برخی از راه های تعمیر آنها را نیز بلد بوده و با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید با خرید پهباد یا کوادکوپتر یا حتی هواپیما های از این قبیل بهترین بازدهی را از آن گرفته و استفاده بدون دردسری از آن داشته باشید.

از همین رو تیم drdji در بخش وبلاگ های خود تمام این اطلاعات مورد نیاز و نکات مهم مانند مقایسه برخی پهباد ها و همچنین نکات تکمیلی و فنی و حتی همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم، طریقه تعمیر برخی از این پرنده ها مانند کوادکوپتر را در قالب دوره تخصصی تعمیر کوادکوپتر قرار داده که میتوانید با مطالعه آنها به راحتی اطلاعات مفیدی را به دست آورده و با شرکت در دوره های آموزشی مختلف به راحتی بتوانند از مهارت خود برای نگهداری از وسیله خریداری شده استفاده کرده و حتی از این طریق به کسب درآمد نیز برسند که به نوبه خود اقدامی بی سابقه به حساب می آید.

امیدواریم در طی این مقاله توانسته باشیم بهترین و دقیق ترین اطلاعات ممکن را در رابطه با نمایندگی dji در ایران برای شما عزیزان به نمایش گذاشته و جمع آوری کنیم تا شما همراهان گرامی بتوانید با استفاده از این اطلاعات بهترین بازدهی ممکن را گرفته و با انتخابی مناسب طبق گفته های عرض شده و راهنمایی های ما، بهترین انتخاب را داشته و گول افراد کلاهبردار را نخورید.

 

3 دیدگاه در “نمایندگی dji در ایران

  1. غلامرضاخواجه گفت:

    باسلام من می خوام باشما درفروش وپس از یادگیری درتعمیرات پهپاد های شمانقش داشته باشم ساکن شهریزد هستم

  2. غلامرضا خواجه گفت:

    باسلام یک کوادکوپترخریداری کردیم ازیزدهستم کی بدست مامیرسد

    1. دکتر دی جی آی گفت:

      لطفا با واحد فروش فروشگاه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *