[vc_row][vc_column]

[vc_column_text]

تعمیرات تخصصی مویک ایر2

دکتر dji، فوق تخصص تعمیرات کواد کوپتر های کمپانی DJI0

مجموعه تخصصی دکترDJI، اولین مجموعه تخصصی در زمینه تعمیرات کوادکوپترهای DJI از جمله  تعمیرات تخصصی مویک ایر می باشد

 اگر کوادکوپتر مویک ایر شما بر اثر سانحه هوایی یا هر دلیل دیگر دچار آسیب شد اصلاً جای نگرانی نیست چرا که مجموعه دکتر دی جی ای از افراد متخصص با دانش تخصصی بالا و با بیش از ۵ سال سابقه کار، آماده ارائه خدمات جهت تعمیر پرنده شما می­باشد.

 در صورت بروز هرگونه عیوب برای کوادکوپتر مویک ایر 2 از جمله:

  • تعمیر و تعویض پوسته کوادکوپتر مویک ایر 2

در صورت سقوط پرنده از ارتفاعات و یا برخورد مویک ایر 2 با دیوار و یا اشیا امکان آسیب دیدن پرنده وجود دارد و همین عامل سبب می شود تا پوسته ای پرنده مانند :

  1. پوسته بالایی مویک ایر 2
  2. پوسته میانی مویک ایر 2
  3. پوسته زیرین مویک ایر 2

دوچار آسیب دیدگی و شکستی شود بنابراین با توجه به وجود بردهای و قطعات الکترونیکی حساس امکان آسیب دیدن به بردهای مویک ایر 2 و سنسورهای عدم برخود وجود دارد. لذا لازم اجراست تا هر چه سریع نسبت به تعمیر و یا تعویض پوسته مویک ایر 2 اقدام نمایید.

  • تعمیر و تعویض بازوی جلویی و عقبی کوادکوپتر مویک ایر 2

بازوهای مویک ایر 2 به عنوان یکی از حساس ترین قسمت های مویک ایر 2 می توان در نظر گرفت، بعضی از افراد بر این باوراند که حرکت بازوها در مسیری خلاف جهت و یا بیش از زاویه متعارف بازو های مورد خاصی نبوده و نسبت به آن بی تفاوت بوده همین امر سبب می شود تا در ادامه فعالیت خود با حوادث و خطرات بیش از حددی رو به رو شوند و هزینه های بسییار بیشتر از تعویض بازوها برای آن ها تمام شود و در بعصی موارد شاهد وارد شدن خسارات جبران ناپذیری به پرنده گردد. از این رو دکتر DJI به شما توصیه می کند در صورتی که ترک یا حرکت غیر طبیعی را از بازوهای مویک ایر 2 مشاهده نمودید فورا با مشاوران واحد فنی دکتر DJI مشورت کنید و در این باره به صورت تخصصی با آن ها در ارتباط باشید.

  • تعمیر و تعویض موتور­های کوادکوپتر مویک ایر 2

موتور مویک ایر 2 به عنوان یکی از قسمت های عمده و اصلی مویک ایر 2 می باشد که به عنوان تامین کننده نیروی پرنده عمل می کند و در صورتی که این عضو آسیب ببیند ، تامین نیروی پرنده با اختلال رو به رو شده و دیگر توانایی انجام حرکات را نداشته و حطرات متعددی پرنده را دنبال می کند و امکان دارد در مواقع حساس این نقص ظاهر گردد و پرنده دوچار سانحه شود.

  • تعمیر دوربین مویک ایر 2
  • تعویض و تعمیر گیمبال کوادکوپتر مویک ایر 2
  • عدم ارسال تصویر کوادکوپتر مویک ایر 2
  • متصل نشدن ریموت کنترل به کوادکوپتر مویک ایر 2

انواع خطاهایIMU، خطایcompass، خطایESC  و خطای کالیبراسیون

و…

 می توانید با کارشناسان  متخصص  ما در بخش فنی شرکت دکترDJI در میان بگذارید تا هر چه سریعتر ودر کمترین زمان کوادکوپترشما به خط پرواز برگردد.

– در ضمن شرکت دکترdji، خدمات پس از تعمیرات تخصصی مویک ایر 2 از جمله اکتیو کردن محصولات dji، آپدیت، راه اندازی و کالیبراسیون کوادکوپتر مویک ایر را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت تعمیر کوادکوپتر خود می تواند به بخش تعمیرات دکتر dji مراجعه و پرنده خود را جهت تعمیر ثبت کنید و با دریافت کد رهگیری از لحظه به لحظه تعمیرات پرنده خود اطلاع حاضل نمایید و همچنین لازم به ذکر است که شرکت دکتر dji، به عنوان اولین مرکز ارئه خدمات آنلاین تعمیرات پهپاد در کشور اقدام به خدمت رسانی به هم وطنان گرامی نموده

هدف این کار آرامش و اطمینان حاصل نمودن شما هم وطنان عزیز به متخصصان و فارغ التحصیلان صنعت هوافضا ی کشور می باشد.

[/vc_column_text][vc_btn title=”ثبت درخواست تعمیرات کواد کوپتر مویک ایر 2″ style=”custom” custom_background=”#59d600″ custom_text=”#0f0f0f” shape=”square” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fdrdji.com%2Fhome%2F|title:%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D9%88%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1″][/vc_column][/vc_row]