تعمیرات تخصصی اینسپایر

دکتر dji، فوق تخصص کوادکوپتر هایdji

شرکت دکتر دی حی ای  یکی از معتبرترین مراکز جهت فروش و تعمیرات محصولات کمپانی DJI از جمله تعمیرات تخصصی کوادکوپتر اینسپایر می باشد.

 از آنجایی که یکی از اهداف والای این شرکت، کسب رضایت مشتری است لذا در راستای تعمیرات از مجرب ترین کارشناسان فنی با دانش تخصصی بالا جهت تعمیر انواع هلیشات ها کمپانی DJI از جمله اینسپایر  استفاده می‌کند.

اینسپایر ، یکی از هوشمندترین هلی شات های کمپانی DJIمی باشد اما به دلیل نداشتن سنسور های برخورد با مانع، حتی مجرب ترین خلبان ها نیز ممکن است دچار سانحه شوند.

تعمیرات اینسپایر

همچنین به خاطر  جثه بزرگ این هلی شات، ممکن است که در هنگام جابجایی یا به علل دیگری دچار آسیب شود اما سوالی که اینجا در ذهن کاربران اینسپایر  نقش می بندد این است که آیا این پرنده قابل تعمیر میباشد یا خیر؟

بدون شک پاسخ سوال مثبت است چراکه شرکت دکتر dji ، با بهره‌گیری از مهندسان متخصص در رشته های هوافضا و الکترونیک، سعی بر آن داشته که تا حد امکان قطعات آسیب دیده پرنده اینسپایر را تعمیر (نه تعویض) کند تا معنای واقعی کلمه تعمیر تحقق یابد و همچنین موجب صرفه‌جویی هزینه کاربران شود

اما در صورت آسیب شدید قطعات به طوری که اصلاً قابل بازیابی نباشد از قطعات اورجینال کمپانی DJI با خواسته خود مشتری و با اطلاع از هزینه آن استفاده می شود.

همچنین لازم به توضیح است که شرکت دکتر DJI ، خدمات پس از  تعمیرات تخصصی اینسپایر  همچون اکتیو کردن محصولات dji، راه اندازی، آپدیت و کالیبراسیون هلی شات اینسپایر را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت تعمیر کوادکوپتر خود می تواند به بخش تعمیرات دکتر dji مراجعه و پرنده خود را جهت تعمیر ثبت کنید و با دریافت کد رهگیری از لحظه به لحظه تعمیرات پرنده خود اطلاع حاضل نمایید .

همچنین لازم به ذکر است که شرکت دکتر dji به عنوان اولین مرکز ارائه خدمات آنلاین تعمیرات پهپاد در کشور اقدام به خدمات رسانی به هم وطنان گرامی نموده.

هدف این کار آرامش و اطمینان حاصل کردن شما هم وطنان به متخصصان و فارغ التحصیلان صنعت هوافضای کشور می باشد

  1. زمان ثبت تعمیرات در سامانه جامع تعمیرات www.drdji.com
  2. 48 ساعت زمان برای برآورد هزینه تعمیر پرنده
  3. پاسخگویی مشتری
  4. پرداخت به موقع هزینه برآورد شده.
  5. ارسال با پست پیشتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *