تعمیر مویک ایر 3

شرکت دکتر دی جی ای در راستای رسالت خود در زمینه خدمات هوافضایی در کشور، قادر به ارائه خدمات تعمیرات کوادکوپترهای تجاری و تفریحی می باشد، از جمله این خدمات تعمیرات تخصصی مویک ایر 3 با بهره گیری از متخصصان فنی با بیش از 5سال سابقه ر زمینه ی تعمیرات انواع کوادکوپتر های کمپانی DJIمی باشد.

تعمیر مویک ایر 3

تعمیرات کوادکوپتر مویک ایر 3

مشکلاتی که ممکن است برای کوادکوپتر شما بوجود آید عبارتند از:

  • شکسته شدن بازو و موتور کوادکوپتر  dji air 3
  • شکسته شدن پوسته رویی، زیرین و میانی
  • آسیب دیدن دوربین
  • شکسته شدن گیمبال کوادکوپتر  مویک ایر 3
  • کالیبره نبودن و کج قرار گرفتن گیمبال
  • بروز خطای ESC، خطای کالیبره شدن، بروز خطای IMU، خطای compass
  • متصل نشدن ریموت کنترل مویک ایر 3 با پرنده
  • پارگی کابل های گیمبال در اثر آسیب دیدن گیمبال
  • عدم ارسال تصویر از پرنده با ریموت کنترل
  • و…

تعمیر کوادکوپتر مویک ایر 3

در صورت بروز هر گونه مشکل در Dji Air 3، اصلاً جای نگرانی نیست، چرا که بخش فنی دکتر دی جی آی دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر مویک ایر 3 را دارا می باشد.

اقدامات لازم درصورت آسیب دیدن مویک ایر 3 :

  • در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید زیرا تسلط بر ذهن خود اولین نکته ای است که کاربر درصورت مشاهده وارد شدن آسیب به هلی شات مویک ایر 3 خود باید انجام دهند
  • سریعا اقدام به خاموش کردن پرنده نمایید و ازاقدامتی از قبیل روشن کردن پرنده مبنی بر کنجکاوی میزان آسیب دیدگی خود داری نمایید..
  • چنانچه dji mavic air 3 شما در درون آب افتاده ، فورا آن را از آب خارج نماید و باتری را از پرنده جدا کنید و اگر پرنده در آب شور افتاده بود سریعا با آب شیرین اقدام به شست و شو آن نمایید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در چنین شرایطی به هیچ عنوان نباید کوادکوپتر توسط کاربر مجددا راه اندازی شود.

  • درصورت برخورد هلی شات مویک ایر 3 با موانع و شکسته شدن قطعات آن، از تعمیر قطعات شکسته از طریق چسب خودداری نمایید، زیرا ممکن است چسب استفاده شده به سایر قسمت های آسیب برساند و یا در هین پرواز قطعه چسب شده جدا شود و هزینه ای بیشتری را برای شما درپی داشته باشد.
  • چنانچه dji mavic air 3 شما در مکانی گیر افتاده است اگر امکان روشن شدن موتورها وجود ندارد، از تلاش برای روشن کردن و انجام این کار امتناع نمایید.

خدمات واحد تعمیرات دکتر دی جی آی برای تعمیر مویک ایر 3

  1. تعمیر گیمبال مویک ایر 3
  2. تعمیر برد اصلی mavic air 3
  3. تعمیر برد ESC
  4. تعمیر شکستگی بازو در مویک ایر 3
  5. تعمیر موتور
  6. تعمیر پوسته
  7. ……….

همچنین کلیه خدمات تعویض قطعات مویک مینی 3 در مرکز تعمیرات و واحد فنی دکتر DJI قابل انجام بوده.

تعمیر گیمبال dji air 3

گیمبال مویک ایر 3 یکی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده این پرنده می باشد که بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد، و در عمده سوانح ای که برای مویک ایر 3 رقم میخورد دوچار آسیب می شود.

علائمی که نشان می دهد گیمبال موبک ایر 3 دوچار آسیب شده از قبیل موارد زیر می باشد:

  1. لرزش گیمبال موبک ایر 3
  2. کج قرار گرفتن دوربین مویک ایر 3
  3. قطع و وصل شدن تصویر در هنگام تصویربردار با پرنده
  4. صداهای مانند نویز مانند در هنگام روشن کردن پرنده یا هنگام با و لپایین کردن دوربین
  5. مشاهده نویز و خط خوردگی های رنگی بنفش و سبز مانند در تصاویر ضبط شده

گیمبال مویک ایر 3

اجزای گیمبال مویک ایر 3
  • کابل رشته ای گیمبال مویک ایر 3
  • دمپرهای نگهدارنده مجموعه گیمبال
  • بازو های اتصالی گیمبال مویک ایر 3
  • موتورهای حرکتی در گیمبال مویک ایر 3
  • لنز دوربین ( CCD )

چرا دکتر DJI را برای تعمیر کوادکوپتر مویک ایر 3 انتخاب کنیم ؟

شرکت دکترDJI، برای تعمیر کوادکوپتر مویک ایر 3 از قطعات اورجینال کمپانی dji استفاده می کند و همچنین لازم به ذکر است که به علت فعالیت شبانه روزی متخصصان در بخش تعمیرات، کوادکوپتر شما در کمترین زمان ممکن تعمیر وآماده ارسال می شود.لازم به ذکر است که شرکت دکتر Dji، خدماتی از جمله کالیبراسیون، اکتیو کردن و آپدیت کردن کوادکوپتر شما را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت تعمیر کوادکوپتر خود می تواند بح صورت غیر حضوری در واحد ثبت درخواست تعمیرات آنلاین  در  اینجا کلیک کنید و یا به صورت حضوری به بخش تعمیرات دکتر dji مراجعه و پرنده خود را جهت تعمیر ثبت کنید و با دریافت کد رهگیری از لحظه به لحظه تعمیرات پرنده خود اطلاع حاضل نمایید.

تعمیرات مویک ایر 3

سوالات رایج در رابطه با تعمیر DJI Mavic Air 3

آیا گیمبال مویک مویک ایر 3 قابل تعمیر می باشد ؟

بله. در مجموعه دکتر dji تعمیرگیمبال مویک ایر 3  در اولویت کار مهندسان واحد فنی قرار دارد و مهندسان با توجه به دانش و توانایی خود اقدام به تعمیر گیمبال dji air 3 می کنند .

گیمبال مویک ایر 3 دارای سنسور های مغناطیسی بسیار ریز و موتور های گیمبال آن داراری سیم پیچ های با تکنولوژی بالا می باشد، در صورتی که گیمبال دوچار حادثه شود تعمیر آن تا حدودی قابل انجام بوده لذا از اقدام ها غیر اصولی و دادن پرنده خود جهت تعمیر به سایر افراد کم تخصص و بدون دانش تا حد امکان خود داری کنید.

برد اصلی مویک ایر 3

تعویض موتور گیمبال مویک ایر 3

بسیاری از مشتریان اذعان دارند که موتور پرنده شان آسیب ندیده و تنها موتور گیمبال آسیب دیده آیا امکان تعویض موتور گیمبال مویک ایر 3 به تنهایی قابل انجام می باشد ؟

ددر پاسخ باید گفت بله، تعویض موتورهای گیمبال مویک ایر 3 از جمله موتور تیلت ( بالا و پایین کننده دوربین ) در مجموعه فنی دکتر dji قابل انجام می باشد،در همین راستا مجموعه فنی دکتر dji برای شما هم وطن گرامی این خدمت را انجام خواهد داد. تا شما هزینه ای بیشتری جهت تعمیر پرنده خود نپردازید.

تویض پوسته مویک ایر 3

مراحل تعمیر مویک ایر 3

سوالاتی که ممکن است شما در هنگام تعمیر پرنده خود در ذهن خود مطرح کنید عبارت اند از :

تعمیر کوادکوپتر چقدر زمان می برد؟

تعمیر کوادکوپتر مویک ایر 3 چقدر هزینه دارد؟

نمایندگی تعمیر کوادکوپتر مویک ایر 3 در ایران؟

در پاسخ به سوالات شما تعمیرات پرنده در مرکز دکتر dji در مدت کم تر 74 ساعت انجام میگردد و این زمان در حالی انجام میپذیرد که در 24 ساعت اول برآورد هزینه تعمیر انجام می شود، سپس به مشتری هزینه تعمیر اعلام میگردد و در صورتی که موافقت شما را در پی داشته باشد تعمیر پرنده آغاز می شود و بعد از پایان زمان 74 ساعت از تحویل پرنده، تعمیرات پرنده اتمام شده و تحویل شما هموطن گرامی داده می شود. دکتر dji به عنوان مجهزترین مرکز تعمیر کوادکوپتر در کشور آماده خدمت رسانی به شما می باشد و از حسن و توجه شما بسیار سپاسگزاریم.

برای خرید لوازم جانبی و قطعات اورجینال مویک ایر 3 می توانید اینجا کلیک کنید. همچنین برای خرید مویک ایر 3 و اطلاع از قیمت این محصول اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *