تازه ترین پهپاد های جهان

سوالات متداول راجب مویک مینی اس ای

سوالات متداول راجب مویک مینی اس ای

سوالات متداول راجب مویک مینی اس ای

DJI Mini SE در چه رنگ هایی موجود است؟
در حال حاضر تنها رنگ خاکستری روشن برای DJI Mini SE ارائه شده است. با این حال، با کیت خلاقانه، می توانید DJI Mini SE را تزئین کرده و ظاهر آن را مطابق میل خود سفارشی کنید. 
 
وزن DJI Mini SE چقدر است؟
 
DJI Mini SE 242 گرم وزن دارد (شامل باتری، ملخ و کارت microSD). وزن واقعی ممکن است متفاوت باشد. ثبت نام این هواپیما فقط در برخی کشورها و مناطق الزامی است. لطفا قبل از هر پرواز خود را در مورد قوانین و مقررات قابل اجرا مطلع کنید.
گونه می توانم DJI Mini SE خود را بعد از باز کردن بسته بندی آن روشن کنم؟
 
برای اطمینان از حمل و نقل ایمن، باتری های DJI Mini SE قبل از حمل و نقل در حالت خواب قرار گرفتند. به سادگی هواپیما را به شارژر متصل کنید تا باتری را فعال کرده و از آن استفاده کنید. پس از فعال کردن باتری، می‌توانید هواپیما را روشن کنید (دکمه پاور را برای مدت کوتاهی فشار دهید، سپس آن را فشار داده و دوباره نگه دارید).
 
از کدام برنامه با DJI Mini SE استفاده کنم؟ از کجا می توانم برنامه را دانلود کنم؟ کدام دستگاه های تلفن همراه با برنامه سازگار هستند؟
 
DJI Mini SE فقط با برنامه DJI Fly سازگار است.
برای دانلود برنامه DJI Fly بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
چگونه DJI Mini SE را فعال کنم؟
ابتدا دستگاه تلفن همراه خود را به کنترل از راه دور متصل کنید و سپس از طریق برنامه DJI Fly، کنترل از راه دور را به DJI Mini SE خود متصل کنید. دستورالعمل های برنامه را دنبال کنید تا DJI Mini SE خود را فعال کنید.
 
من یک مبتدی هستم. از کجا می توانم نکاتی را برای لذت بردن سریع با DJI Mini SE بیابم؟
 
DJI Mini SE همراه با آموزش های ویدئویی دستی و جامع است که می توانید آن ها را در آکادمی در برنامه DJI Fly بیابید.

 
آیا DJI Mini SE حافظه داخلی دارد؟ آیا می توانم کارت microSD نصب کنم؟ اگر چنین است، چه نوع کارت های microSD توصیه می شود؟
DJI Mini SE حافظه داخلی ندارد. کارت microSD برای ذخیره عکس و فیلم مورد نیاز است. کارت‌های microSD توصیه‌شده:
(ظرفیت: ساخت/مدل)
16 گیگابایت: Sandisk Extreme
32 گیگابایت: Samsung Pro Endurance, Samsung Evo Plus, SanDisk Industrial, Sandisk Extreme V30 A1, SanDisk Extreme V30 A2, SanDisk Extreme Pro V30 A1, SanDisk Extreme Pro V30 A1, SanDisk Extreme Lexar 633x, Lexar 667x
64GB: Samsung Pro Endurance, Samsung Evo Plus, SanDisk Extreme V30 A1, SanDisk Extreme V30 A2, Lexar 633x, Lexar 667x, Lexar 1000x, Lexar High Endurance, Lexar High Endurance, Net30A300, Toshiba
128 گیگابایت: Samsung Pro Plus، Samsung Evo Plus، SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2، SanDisk Extreme Plus V30 A1، SanDisk Extreme Plus V30 A2، Lexar 633x، Lexar 667x، Lexar 1000x، Lexar 1000x، Lexar 1000x، Lexar30Highashi , Netac Pro V30 A1 256GB
: SanDisk Extreme V30 A1, SanDisk Extreme V30 A2
 
آیا می توانم بدون کارت microSD عکس یا فیلم بگیرم؟
 
بله. با این حال، بدون کارت microSD، عکس‌ها یا ویدیوهای شما وضوح کمتری (720p) خواهند داشت. توصیه می شود قبل از ضبط یک کارت microSD نصب کنید
آیا DJI Mini SE ضد آب است؟
خیر این محصول در برابر فشار آب مقاوم نیست…
آیا DJI Mini SE از جلوگیری از موانع پشتیبانی می کند؟
نه به مبتدیان توصیه می شود از DJI Mini SE با محافظ پروانه 360 درجه برای محافظت کامل از پروانه ها و بهبود ایمنی پرواز استفاده کنند.
آیا DJI Mini SE از بازگشت خودکار پشتیبانی می کند؟
 
آره. هنگام استفاده از این عملکردها، لطفاً همیشه محیط اطراف را در نظر بگیرید و ارتفاع مناسبی را برای بازگشت مشخص کنید.
 
پیشرفت های اصلی DJI Mini SE در مقایسه با Mavic Mini چیست؟
DJI Mini SE از طراحی DJI Mini 2 استفاده می کند و همچنان می تواند در سرعت بادهای بالاتر از 8.5 تا 10.5 متر بر ثانیه پرواز کند. در غیر این صورت، همان عملکرد قابل اعتماد Mavic Mini را ارائه می دهد.
 
ظاهر DJI Mini SE چه تفاوتی با Mavic Mini دارد؟
طراحی تغییر زیادی نکرده است. تفاوت های اصلی این است که DJI Mini SE دارای نوک پروانه نارنجی رنگ، بازوهای بوم قوی تر و درگاه شارژ USB-C است.
 
ظاهر DJI Mini SE چه تفاوتی با DJI Mini 2 دارد؟
این دو مدل بسیار شبیه به هم هستند. تفاوت اصلی این است که DJI Mini SE حروف “4K” روی لنز ندارد و نشانگر وضعیت در پشت هواپیما قابل کلیک نیست.
آیا کنترل از راه دور DJI Mini SE و Mavic Mini قابل تعویض هستند؟
بله . کنترل از راه دور هر دو محصول قابل تعوض است.
 
جهت خرید محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *