مقایسه کوادکوپتر های dji

مقایسه مویک مینی 3 پرو با مویک مینی 2

مقایسه مویک مینی 3 با مویک مینی 2

مقایسه مویک مینی 3 پرو با مویک مینی 2

 (MAVIC MINI 2) 

dji mini 3 pro

مقاسه مویک مینی 3 پرو با مویک مینی 2

از نظر طراحی کلی بدنه مویک مینی 3 پرو تغییر تا حدودی داشته است . بازو های آن تاشو می باشد که بعد از اتمام پرواز بازو های آن جمع میشود که هنگام حمل ونقل جای زیادی رو اشغال نکند از جمله تفاوت های ظاهری مویک مینی 3 پرو با مویک مینی 2 می توان به سنسور های مویک مینی 3 پرو و نوع گیمبال مویک مینی 3 پرو  با مویک مینی 2 در نظر گرفت 

در مویک مینی 2 که بر روی لنز دوربین عدد وجود دارد و حروف “4k” که روی دوربین حک شده و نشان می دهد که مینی 2 قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت  بالا را دارا می باشد.

ملخ های مویک های مویک مینی 3 پرو با ملخ های مویک مینی 2 از نظر ظاهری تقریبا یکسان می باشد.

در ملخ مویک مینی 3 پرو از نظر سایز با ملخ مویک مینی 2 یکی می باشد ولی بخاطر بهبود در کیفیت پرواز، تغییراتی در

زاویه پیچ (twist ) ملخ های مویک مینی2 انجام شده  است.

دوربین مویک مینی 3 پرو

Mini 3 دارای یک سنسور  (CMOS)،1/2.3 اینچی با یک دوربین 48 مگاپیکسلی است، دقیقا مانند کوادکوپتر مویک ایر 2  می باشد . این دوربین دارای یک لنز F2.8 با یافراگم ثابت 24 میلی متری (معادل) با 83 درجه FOV و محدوده3200-100 ISO است. آنچه که بسیاری از خریداران این بار از آن قدردانی می کنند، توانایی ضبط تصاویر خام علاوه بر JPEG است.

 2 Mavic Mini اصلی فقط می تواند تا4K/30p فیلم با سرعت 40مگابیت بر ثانیه ضبط کند. Mini 3 اکنون به شما امکان می دهد در رزولوشن های حداکثر4k/45p ، و 1080p با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه ضبط کنید. همچنین  مویک مینی 3می توانید هنگام ضبط روی هدف زوم کنید. هر دو رزولوشن 4k  امکان بزرگنمایی تا 2X را فراهم می کنند ، وهمچنین وضوح1080p به کاربران این امکان را می دهد که روی سوژه حداکثر 2X زوم کنند

ریموت کنترل مویک مینی 3 پرو 

ریموت کنترل مویک مینی 3 پرو نسبت به مویک مینی 2 می توان گفت که دستخوش تغییراتی نشده است فقط یک بسته بندی جدید ارائه شده که بر اساس آن موی توانید رادیو اسمارت ( همراه با مانیتور ) را خریداری کنید. که البته این ارتقاء به دلایل زیادی منطقی به نظر می رسد. نگه داشتن آن در دست آسان تر است و علیرغم این واقعیت که گاهی اوقات به سختی می توان گوشی هوشمند خود را محکم نگه داشت، اما قرار دادن LCD در خود آن این امکان را فرآهم کرده تا شخص استفاده کننده لذت بیشتری را از این محصول ببرد.

( MAVIC MINI 3 PRO)

رادیو کنترل مویک مینی 3 پرو

  • DJI Mini 2 می تواند ویدیوهای 4K بگیرد، اما تنها با سرعت 30 فریم در ثانیه. ارتقای نرخ فریم به 4K/60p راهی واضح برای فیلمبرداری مفیدتر در یک پهپاد کوچک و مقرون به صرفه است.

    این فقط در مورد آپلود فیلم با سرعت 60 فریم در ثانیه نیست، بلکه در هنگام کار با سرعت 30 فریم در ثانیه، سرعت فیلم را به نصف کاهش می دهد.

    سنسورهای دوربین در اندازه و وضوح Mini 3 از این میزان فیلم پشتیبانی می کنند.

  •  DJI Mini 3 PRO حسگر دوربین بزرگتری نسبت به تراشه فعلی 1/2.3 اینچی خود را فشار دهد. این به پهپاد اجازه می‌دهد به نتایج بهتری مثلاً در غروب یا طلوع خورشید دست یابد. هر دو زمان بسیار خوبی برای ثبت فیلم‌های جذاب پهپاد، مملو از رنگ‌های جالب و مسیرهای نوری چشمگیر هستند.

    محدوده دینامیکی بیشتر مزیت اصلی یک سنسور بزرگتر است که به DJI اجازه می دهد تا جزئیات برجسته را بدون خرد کردن سایه ها به رنگ مشکی حفظ کند. با این حال، ما کاملاً مطمئن نیستیم که DJI Mini 3 قطعاً به سنسور بزرگتری برای این نسل نیاز دارد. 

  • DJI از زمان ورود Mini 2 Ocusync 3.0 را معرفی کرده است. این استاندارد انتقال بی سیم این شرکت است که فید زنده را از دوربین پهپاد به تلفن یا کنترل از راه دور شما منتقل می کند.

    Ocysync 3.0 از تعداد دو برابر آنتن استفاده می کند که بدون شک در چنین پهپاد کوچکی چیزی شبیه به یک سردرد مهندسی خواهد بود. با این حال، تأخیر را کاهش می دهد و نرخ بیت و نرخ فریم نمای زنده را بهبود می بخشد، قابلیت اطمینان بهتری را هنگام کنترل پهپاد از راه دور ارائه می دهد و حداکثر برد را افزایش می دهد.

  • بعید است که شارژ سریعتر باتری برای کسانی که بسته Mini 3 Fly More را که شامل باتری‌های اضافی می‌شود بخرند، برنده رأی بزرگی باشد. با این حال، اگر به دنبال یک پهپاد با کیفیت برای استفاده معمولی هستید، شارژ سریع می‌تواند یک افزودنی عالی برای DJI Mini 3 پایه باشد.

    Mini 2 در حال حاضر دارای شارژ متوسط 18 واتی است که توسط Qualcomm Quickcharge 2.0 پشتیبانی می شود. از آنجایی که DJI Mini 3 دارای کانکتور USB-C خواهد بود، خوب است که این پهپادها را به USB-PD تغییر دهید. قسمت “PD” مخفف انتقال نیرو است که یکی دیگر از استانداردهای شارژ است.

    در حالی که سایر استانداردهای شارژ می توانند بسیار فراتر از 18 وات باشند، USB-PD یک مسیر ساده است که می تواند به راحتی شاهد ارتقاء DJI به حدود علامت 30 وات برای شارژ مجدد باتری در کمتر از یک ساعت باشد.

    مقایسه مویک مینی 3 پرو با مویک مینی 2

    مویک مینی 3نام محصولمویک مینی 2
    داردسیستم عدم برخورد با مانعندارد
    4K/60Pکیفیت فیلمبرداری4K/30P
    حدود 40 دقیقهزمان پروازی30 دقیقه
    ocosy 3سیستم رادیوییocosy 2
    سه محورهگیمبال سه محوره
    داردتصویر برداری عمودیندارد
مویک مینی 3 پرو
فروش ویژه
21000000 تومان
نام محصول: DJI mini 3 /مویک مینی 3
کمپانی سازنده: شرکت DJI
وزن : 249 گرم
مدت زمان پرواز: 35 دقیقه
تصویر برداری : 4k/60p
امکانات: *سنسور CMOS 1/1.3 اینچی
*دیافراگم بزرگ F1.7
*یک گیمبال با زاویه بزرگی کج شده و به شما امکان می دهد به سمت بالا شلیک کنید
*دوربینی که از حالت عمودی پشتیبانی می کند
*اجتناب از موانع 3 جهته
*حالت ActiveTrack
*سیستم انتقال O3
*یک کنترل از راه دور جدید با صفحه نمایش داخل
* آهنگ فعال
مویک مینی 2
15300000 تومان
برند : dji
محصول سال :2021
زمان پروازی : 31 دقیقه
کیفیت دوربین : 4k
وزن پرنده در هنگام برخاست : 249 گرم
نسخه ارتقا یافته مویک مینی 1
برد پروازی پرنده : 8 کیلومتر
لوازم موجود در پک استاندارد مویک مینی 2 :
محافظ گیمبال
1 جفت ملخ
یک عدد باتری
جوستیک اضافه
سه عدد کابل اتصال به انواع گوشی ها
یک عدد پیچ گوشتی جهت باز و بست ملخ های پرنده
کابل شارژر
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *