تعمیر مویک مینی 2

دکتر دی جی آی فوق تخصص تعمیرات کوادکوپتر های dji

شرکت دکتر دی جی ای، قادر به ارائه خدمات از جمله تعمیرات تخصصی مویک مینی2 با بهره گیری از متخصصان فنی با بیش از 5سال سابقه ر زمینه ی تعمیرات انواع کوادکوپتر های کمپانی DJIمی باشد.

مشکلاتی که ممکن است برای کواد کوپتر مویک مینی2 بوجود آید عبارتند از:
* شکسته شدن بازو کوادکوپتر مویک مینی 2
* شکسته شدن پوسته رویی، زیرین و میانی کوادکوپتر مویک مینی2
*آسیب دیدن دوربین کوادکوپتر مویک مینی 2
*شکسته شدن گیمبال دوربین کوادکوپتر مویک مینی 2
*کالیبره نبودن و کج قرار گرفتن گیمبال کوادکوپتر مویک مینی 2
*بروز خطای ESC، خطای کالیبره شدن، بروز خطای IMU، خطای compass مویک مینی 2
*شکسته شدن ملخ کوادکوپتر مویک مینی2
*متصل نشدن ریموت کنترل به کوادکوپتر مویک مینی 2
*محدودیت سقف پروازی مویک مینی 2
*پارگی کابل فلت گیمبال کوادکوپتر مویک مینی2
*عدم ارسال تصویر زنده کوادکوپتر مویک مینی 2
و…
در صورت بروز هر گونه مشکل در کوادکوپتر مویک مینی 2، اصلاً جای نگرانی نیست، چرا که مهندسان متخصص و کارآزموده در بخش فنی دکتر دی جی آی دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات کوادکوپترهای dji می باشد.

تعمیرات تخصصی مویک مینی

شرکت دکترDJI، برای تعمیر کوادکوپتر مویک مینی 2 از قطعات اورجینال کمپانی dji استفاده می کند و همچنین لازم به ذکر است که به علت فعالیت شبانه روزی متخصصان در بخش تعمیرات، کوادکوپتر شما در کمترین زمان ممکن تعمیر وآماده ارسال می شود.

لازم به ذکر است که شرکت دکتر Dji، خدماتی از جمله کالیبراسیون، اکتیو کردن و آپدیت کردن کوادکوپتر مویک مینی 2 را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد.
جهت تعمیر کوادکوپتر خود می تواند به بخش تعمیرات دکتر dji مراجعه و پرنده خود را جهت تعمیر ثبت کنید و با دریافت کد رهگیری از لحظه به لحظه تعمیرات پرنده خود اطلاع حاضل نمایید.


آیا گیمبال مویک مینی 2 قابل تعمیر می باشد ؟

بله. در مجموعه دکتر dji تعمیرات گیمبال مویک مینی 2 در اولویت کار مهدنسان واحد فنی قرار دارد و مهندسان با توجه به دانش و توانایی خود اقدام به تعمیر گیمبال مویک مینی می کنند .

گیمبال مویک مینی 32 دارای سنسور های بسیار ریز و موتور های گیمبال آن داراری سیم پیچ های بسیار حساس می باشد، در صورتی که گیمبال دوچار حادثه شود تعمیر آن تا حدودی قابل انجام بوده لذا از اقدام ها غیر اصولی و دادن پرنده خود جهت تعمیر به سایر افراد کم تخصص و بدون دانش تا حد امکان خود داری کنید.

کابل فلت مویک مینی

تعویض بازوی مویک مینی 2

بسیاری از مشتریان اذعان دارند که موتور پرنده شان آسیب ندیده  و تنها بازوی پرنده شکسته چرا باید کل بازو تعویض شود و ما هزینه کل بازو و موتور رو پرداخت کنیم ؟

در این باره حق با شما هم وطن گرامی هستش و شما باید فقط بازوی پرنده خود را تعویض کنید. در همین راستا مجموعه فنی دکتر dji برای شما هم وطن گرامی این خدمت را انجام خواهد داد. تا شما هزینه ای بیشتری جهت تعمیر پرنده خود نپردازید.

تعمیر پرنده چقدر زمان می برد ؟

تعمیرات پرنده در مرکز دکتر dji در مدت کم تر 74 ساعت صورت می پذیرد و این  در صورتی انجام میپذیرد که برآورد هزینه در 24 ساعت اول انجام می شود و به مشتری اعلام می شود و در صورتی که موافقت شما را در پی داشته باشد تعمیر پرنده آغاز می شود و بعد از پایان تعمیرات پرنده شما آماده ارسال و تحویل می باشد

تعمیرات الکترونیک پهپاد؟

دکتر dji مفتخر است به این که به عنوان اولین مرجع و شرکت در حوزه تعمیرات الکترونیک و خدمت رسانی الکترونیک تعمیرات پهپاد در کشور اقدام به خدمت رسانی به شما هم وطنان نمایید.

این در حالی است که شما تنها کافی است در سایت دکتر dji اقدام به ثبت تعمیرات پرنده خود نمایید و دیگر به صورت آنلاین و مراحل تعمیر پرنده خود را با داشتن یک کد رهگیری دنبال کنید.

1 دیدگاه در “تعمیر مویک مینی 2

  1. محمدجواد گفت:

    مرسی چه توضیحات جامع و کاملی👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *