مقایسه کوادکوپتر های dji

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو یکی از بحث های داغ صنعت و بازار پهباد بوده که بسیاری از کارشناسان و همچنین دارندگان اطلاعات درباره پهباد ها و همچنین کوادکوپتر ها را به خود جلب کرده و بحث های متعددی در باره این دو محصول شرکت dji در میان است. به طور کلی سرکت دی جی آی هر ساله محصولات جدید و بسیار متفاوتی را به بازار جهانی معرفی و عرضه کرده و باعث شده تا بازار خرید و فروش پهباد ها به لطف سهم ۸۰ درصدی این شرکت در ساخت این نوع هواپیما ها پر رونق تر از پیش به کار خود ادامه دهد.

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

البته که محصولات فراوانی در طی چند سال اخیر در دست استفاده و خرید افراد مختلف از طریق این شرکت قرار گرفته ولی بیشتر بحث ها در مورد میوک ایر ها به وجود آمده است. این مدل از پهباد های شرکت دی جی آی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و افراد بسیاری را به سمت خرید آنها بکشاند و از همین رو مقایسه های متفاوتی میان آنها صورت گرفته است. به همین دلیل در طی این مقاله ما قصد داریم تا بهترین و دقیق ترین معرفی و همچنین بررسی را تحت قالب مقایسه مویک ایر ۳ با مویک ایر مینی ۴ پرو انجام داده و با معرفی هر کدام از این محصولات به طور جداگانه در نهایت به بررسی نکات ضعف و قوت این دو محصول نسبت به یکدیگر بپردازیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا این بحث داغ را زیر ذره بین drdji ببریم و بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مویک ایر ۳

مویک ایر ۳ یکی از پایه های اصلی مقایسه و بررسی بحث امروز ما بوده و میخواهیم در باره این پهباد شرکت دی جی آی با شما عزیزان صحبت کنیم. به طور کلی همانطور که پیش تر نیز گفته شد شرکت dji همواره محصولات جدید و بی نظیری را به بازار جهانی عرضه کرده و برای خرید به معرض بازدید افراد قرار میدهد که سری پهباد های مویک ایر یکی از برترین آن ها به شما میرود که مویک ایر ۳ نیز یکی از پرچم داران این سری از پهباد ها به حساب می آید.

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

به طور دقیق بعد از عرضه مویک ۲ اس و پس از نقد و بررسی هایی که برای این محصول انجام شد انتظار میرفت تا شرکت دی جی آی در سری های بعدی پهباد های مویک ایر بتواند پیشرفت های چشم گیری را به بازار معرفی کرده و بر روی محصولات خود پیاده کنند که همین اتفاق هم افتاد. معرفی مویک ایر ۳ انقلابی در سطح جهانی برای طرفداران و منتقدین این هواپیما های بدون سرنشین ارائه داد و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. با اینکه هنوز این پهباد عرضه نشده و همچنین اطلاعات ریز و دقیقی از بسیاری از نقاط مختلف آن بروز داده نشده اما مراسم معارفه این محصول، پیش از عرضه آن توانست دیدگان جهانیان را به خود خیره کرده و باعث شود تا نظرات در باره کیفیت این پهباد فراتر از حد انتظار رود.

یکی از اصلی ترین مباحثی که شرکت دی جی آی برای آن برنامه های بسیاری داشته ارتقا دوربین این نسخه نسبت به پهباد های قبلی بوده این شرکا بوده و طبق گفته همینطور نیز خواهد شد. شرکت دی جی آی اعلام نموده که برای نسخه مویک ایر ۳ قصد دارد تا دوربینی فراتر و بهتر از چیزی که افراد تا به حال با آن سر و کار داشتند را ارائه دهد که بی شک میتواند برای خریداران این نسخه تجربه عکس برداری هوایی و تصویر برداری های بسیار بهتری را نسبت به قبل به همراه داشته باشد. در کنار این موضوع به دلیل اینکه این شرکت قصد دارد طول پرواز مویک ایر ۳ را نسبت به نسخه قبلی خود یعنی مویک ایر ۲ اس ارتقا دهد میتواند برای کاربران این محصول ماجراجویی های بسیار به همراه تجربه پرواز بی نظیری را به همراه داشته باشد و بتواند انقلابی در این مورد در بازار ایجاد کند. این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که برای نسخه قبلی پروازی ۳۱ دقیقه ای در نظر گرفته شده بود که به نوبه خود زمانی حیرت آور است و فرا تر از این زمان میتواند نکته ای قابل توجه برای پهباد های سبک وزن نسخه مویک ایر باشد.

در کنار این کیفیت دوربین بی نظیرو طول پرواز، برد حرکتی ۱۲ کیلومتری نیز میتواند برای افرادی که قصد استفاده از این محصول را داشته یک پتانسیل مهم به حساب آید و نتیجه بسیار مثبتی را برای استفاده کنندگان این دستگاه به عمل آورد. در ضمن سنسور بسیار پیشرفته ای نسبت به نسخه قبلی این محصول تحت عنوان سنسور اجتناب از موانع قرار داده شده که کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مویک ایر ۲ اس را داشته و توانسته در ۴ جهت در کمترین زمان در حین پرواز به اجتناب از برخورد به موانع پرداخته و تجربه لذت بخشی از پرواز با هواپیمای کوچکی مثل مویک ایر ۳ را به نمایش بگذارد.

مویک مینی ۴ پرو

یکی دیگر از هواپیما های دسته مویک ایر مویک مینی ۴ پرو نام داشته که بیشتر به عنوان هلی شات از آن یاد میشود و به عنوان پهباد کمتر استفاده میشود. به طور کلی این هلی شات که به مویک مینی ۴ پرو نیز معروف بوده، با وزنی نزدیک به ۲۵۰ گرم یکی از سبک ترین هواپیما های بدون سرنشین به حساب می آید. این در حالی است که نسبت به نسخه قبلی خود یعنی مویک مینی ۳ پرو آپدیت ها و به روزرسانی هایی را دارا بوده است. به طوری میتوان گفت این هلی شات که در دسته کوادکوپتر های کوچک و کم وزن قرار گرفته دارای امکاناتی مشابه با نسخه قبلی خود بوده اما تغییر اساسی در آن ایجاد نشده و تنها میتوان آن را آپدیت شده در نظر گرفت.

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

این هلی شات که در می ۲۰۲۲ عرضه شد توانست نقص ها و نکات منفی نسخه قبلی خود را تا حدی پوشش داده و بهتر کند تا تجربه راحت تر و لذت بخش تری برای پرواز در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد اما به طور کلی این نسخه توانست انقلابی در زمینه کوادکوتر ها ایجاد کرده و ارتقای بسیاری را برای آن ها به همراه داشته باشد. ارتقای دوربین و همچنین دارا بودن لنزی قوی در میان پهباد ها تصویری مناسب را به استفاده کنندگان از آن قرار دهد که مهم ترین موضوع در باره دوربین این کوادکوپتر بی شک قابلیت سازگاری رنگ ویدیویی یا همان D-Log M در نظر گرفت که به عنوان به عنوان آپشنی جدید بر روی این دستگاه قرار گرفت و توانسته برای کاربران امکان بهره برداری از رنگ های زیبا تر و در نهایت داشتن تصویری زنده تر را به همراه داشته باشد.

جدا از این موضوع طراحی بی نظیر و امکان تا شوندگی، کنترل از راه دور قوی به همراه لوازم جانبی بسیار توانسته از این هلی شات کوچک غولی در صنعت هواپیما های بدون سرنشین کوچک بسازد که برای تمام افراد و خلبان های این نوع دستگاه ها، از مبتدی تا حرفه ای مناسب واقع شده است. در ضمن باید به این نکته اشاره کرد که این کوادکوپتر با دارا بودن باطری پلاس توانسته زمان پرواز را نسبت به سری قبلی خود افزایش داده و به ۳۴ دقیقه این زمان را افزایش دهد که همین موضوع  باعث شده تا توجه منتقدین صنعت پهباد ها هرچه بیشتر به این دستگاه بی نظیر جلب شود. البته در کنار تمام این نکات یک نکته منفی تأثیر گذار  را دارا بوده که آن نیز مناسب نبودن استفاد از این دستگاه در هنگام وزش باد است. بی شک وزن کم این دستگاه قابل حمل بودن و راحتی در انتقال آن را افزایش داده و بیشتر میکند ولی در عین حال این معضل را برای مینی ۴ پرو به وجود آورده که در آب و هوای بادی قابل استفاده نیست و میتواند باعث بروز برخی مشکلات و حتی سرنگونی پهباد شود.

البته بی شک نباید این نکته را نیز فراموش کنیم که این کوادکوپتر به دلیل دارا بودن سیستم Active Track 360 توانسته در پیشگیری از برخورد به موانع نسبت به مینی ۳ پیش قدم شده و امنیت بسیار بالاتری را برای پرواز ایجاد کند که در مجموع تمام این نکات باعث شده تا این هلی شات به عنوان یکی از هواپیما های کوچک و بسیار کارآمد به دنیای پهباد ها معرفی شود.

حال که آشنایی نسبی با این دو پهباد بی نظیر که هر کدام به نوع خود نکات قابل توجه و بسیار مفیدی را دارا بوده پیدا کرده اید، بهتر است هرچه زودتر سر اصل مطلب رفته و برای مقایسه مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو بپردازیم تا عزیزانی که برای خرید پهباد میان این دو دستگاه بی نظیر شک داشته و دو دل هستند بتوانند به راحتی و نسبت به خواسته خود انتخاب دلخواه را انجام داده و بهترین بهره بری را از خرید خود بکنند. البته قبل از هرچیز باید این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که مویک ایر ۳ در دسته پهباد ها و مویک مینی ۴ پرو در دسته هلی شات ها یا همان کوادکوپتر ها قرار گرفته و این مقایسه به همین دلیل داغ بوده که از زمان عرضه کوادکوپتر ها میان منتقدین و استفاده کممدگان از این دو تکنولوژی بحث های متعددی پیش آمده و هر دو جبهه برای برتری داشتن نسبت به دیگری مشغول به بررسی محصولات خود هستند. از همین رو برای استفاده هرچه بهتر از مطالب این مقاله و به دست آوردن نتیجه ای مناسب تا انتهای این قاله همراه ما باشید.

بررسی کامل و مقایسه مویک ایر ۳ و مویک مینی ۴ پرو

در این بخش از مقاله ما قصد داریم تا دو محصول پر سر و صدای شرکت دی جی آی یعنی مویک ایر ۳ را با مویک مینی ۴ پرو باهم مقایسه کرده و به صورت جزئی این دو دستگاه را از جهان مختلف مانند دوربین، برد پروازی، مقاومت دستگاه، قیمت، سیستم ها و سنسور های بهبود کیفیت پرواز و موارد اینچنینی را برای شما عزیزان بررسی و بازرسی کرده تا بتوانید به راحتی میان این دو محصول به دلخواد خود و انتخاب کرده و از آن استفاده کنید پس ما را تا پایان این بخش مهم از مقاله همراهی کنید.

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

دوربین، مهم ترین و مورد توجه ترین عامل برای خرید پهباد

به طور کلی دوربین ها جزء اصلی و یکی از مهمترین قسمت های هر پهباد یا کوادکوپتری بوده که خریداران و استفاده کنندگان از این محصول بیشتر برای خرید و استفاده از دستگاه ها این مورد را بیشتر از هر چیزی بررسی میکنند. اما برای مقایسه دوربین میان این دو دستگاه با توجه به اینکه مویک ایر ۳ هنوز ارائه نشده میتواند در حد نظریه باشد ولی با توجه به گفته و اعلام هایی که افراد و رسانه های معتبر نزدیک به شرکت دی جی آی داشته میتوانیم مقایسه مویک ایر ۳ با مویک مینی پرو ۴ را در زمینه دوربین انجام دهیم.

مویک مینی ۴ با دوربینی پیشرفته که بر مبنای تغییرات و بهبود های نرم افزاری در درون خود نسبت به نسخه های قبلی آن توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی برای تصویر برداری بوده که این مقدار برای نور کم به ۱۲ مگاپیکسل کاهش میابد که همین موضوع میتواند کمی برای خرید این پهباد برای افرادی که قصد دارند در شب یا نور کم از آن استفاده کرده و عکس های هوایی بگیرند کمی مشکل آفرین باشد. اما این مشکل را قدرت فیلم برداری این کوادکوپتر به طور کامل تحت پوشش قرار میدهد چرا که به دلیل دارا بودن افزونه یا همان پورفایل D-Log M توانسته در کیفیت تصویر برداری های در حال حرکت میان کوادکوپتر ها سر و صدای بسیاری بر پا کند. این قابلیت باعث شده تا کیفیت و وضوح رنگ ها بسیار واقعی تر و بهتر به نظر رسیده و در کنار این موضوع به باز آفرینی رنگ تصاویر ظبط شده کمک کند. سیستم این دوربین به طوری بوده که فیلم برداری 4k را با سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه انجام داده و در حالت ۱۰۸۰ میتواند تا ۲۰۰ فریم بر ثانیه به ثبت تصاویر بپردازد.

اما نکته منفی و مهم در رابطه با دیافراگم دوربین این پهباد بوده که به صورت ثابت بوده و امکان تغییر را دارا نبوده است از همین موضوع میتواند برای این کوادکوپتر را برای شرایط مختلف مناسب نسازد. در کنار این موضوع اما نکته جالبی وجود داشته که آن هم چرخش ۶۰ تا ۹۰ درجه ای دوربین برای عکس برداری بوده که از راه دور با کنترلر این دستگاه میتوانید دوربین را در زوایای مختلف چرخانده و از محیط تصویر برداری کنید.

این نکات و نقاط ضعف و قوت دوربین مویک مینی ۴ پرو بود که آن را بررسی کردیم و حالا سراغ دوربین مویک ایر ۳ میرویم. پهبادی که هنوز عرضه نشده گرد و خاکی در دنیای پهباد ها به وجود آورده و توانسته تمام توجهات را به خود جلب کند. بیشتر افراد به دلیل عرضه نشدن این پهباد تا به اکنون نتوانسته بودند از دوربین آن پیش بینی را داشته یا در مورد آن سخن بگویند اما با گذشت چندی از معرفی این محصول و گفته های منابع معتبر و نزدیک به شرکت دی جی آی دوربین این پهباد قصد دارد تا انقلابی در زمینه تصویر برداری پهباد ها ایجاد کرده و نسل پهباد ها را به طور کامل تغییر دهد.

دلیل این حجم از سر و صدا و انتظار برای عرضه مویک ایر تنها استفاده از سنسور دوربین میکرو چهار سوم ( (micro 4/3بوده که این سنسور بروز ترین و به نوعی قدرتمند ترین سنسور دوربین حال حاصر دنیا به حساب می آيد که برای تصویر برداری میتوان از آن استفاده کرد. به طوری که این سنسور میتواند کیفیت و وضوح بی نظیر تصویر به همراه رنگ های زنده و پویا را برای کاربر به ارمغان آورده و تصویر به صورت واقعی تر و پر جزئیات تر به استفاده کننده از پهباد منتقل شود. در کنار این وضوح بی نظیر بی شک مهم ترین  و اصلی ترین دلیلی که باعث شده تا این سنسور برای مویک ایر ۳ برای افراد مختلف مورد توجه قرار بگیرد کیفیت و وضوح 6K این سنسور به حساب می آيد که به نوعی اولین بار در تاریخ پهباد ها بوده که چنین سنسور پر قدرتی بر دوربین هلی شاتی سوار میشود.

جدا از این موضوعات قابلیت استفاده بی نظیر و بدون مشکل در شب و نور کم به همراه دیافراگم لنز متغیر که گمان میرود از راه دور نیز قابل تغییر باشد باعث شده تا همه جوره مویک ایر ۳ از لحاظ دوربین و کیفیت تصویر برداری برتری خود را نسبت به مویک مینی ۴ پرو حفظ کرده و این کوادکوپتر را به تسلیم در آورد.

بررسی نکات پروازی و کیفیت پرواز مویک ایر ۳ و مویک مینی ۴ پرو

بطور کلی کیفیت پرواز و نکات پروازی دو دستگاه مویک ایر ۳ و مویک مینی ۴ پرو با یکدیگر تفاوت های بسیاری داشته که همین موضوع میتواند تأثیر به سزایی در تجربه پرواز با این دو دستگاه را برای شما عزیزان قائل شود. اولین مورد برد پرواز و دامنه حرکت دو دستکاه بوده که برای مویک ایر ۳ به دلیل به کار گیری برخی سیستم عامل های به روز و جدید تا ۱۲ کیلومتر امکان جا به جایی را فراهم کرده و میتواند تجربه بی نظیری را برای شما به همراه داشته باشد ولی کوادکوپتر مویک مینی ۴ پرو نهایتا تا ۵ الی ۶ کیلومتر این امکان را داشته که بی شک تفاوت بسیاری را شامل میشود. ولی میزان و مدت پرواز این دو هواپیما کاملا عکس یکدیگر بوده و این موضوع نیز به دلیل اختلاف وزن آنها و قدرت باطری ها به شما میرود. به طور کلی مویک ایر ۳ وزنی نزدیک به ۵۰۰ الی ۷۰۰ گرم را با توجه به پیش بینی ها در بر خواهد داشت که این وزن برای مویک مینی ۴ پرو تنها ۲۵۰ گرم بوده و به همین دلیل مدت پروازی که مویک ایر به شما داده ۳۱ دقیقه به بالا خواهد بود ولی این مدت زمان برای مویک مینی با خرید پکیج گران تر آن و یا خرید باطری پلاس آن به صورت جداگانه تا ۴۵ دقیقه نیز افزایش خواهد یافت.

مقایسه مویک ایر ۳ با مویک مینی ۴ پرو 

این موضوع نشانگر تأثیر وزن بر کیفیت و مدت پرواز بوده که بی شک در این زمینه مویک مینی ۴ پرو دست بالا تر را نسبت به مویک ایر ۳ دارا خواهد بود و همین موضوع سبب شده تا در این زمینه به نوعی بی رقیب باشد. ولی این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که مویک مینی در زمانی که وزش باد وجود داشته باشد به دلیل همین وزن پایین غیر قابل استفاده بوده و میتواند در صورت استفاده صدمه بسیاری به دستگاه وارد شود و به اصطلاح برای هر آب و هوایی مناسب نیست ولی بر خلاف آن مویک ایر ۳ به دلیل مقاومت بدنه بالا و وزن نسبتا سنگین خود در هر آب و هوایی میتواند استفاده شود که به نوبه خود نکته مثبت و قابل توجهی است.

سیستم ها و سنسور های افزایش امنیت پرواز: به طور کلی هر دو هواپیما دارای سیستم عامل ها و سنسور هایی بوده که امنیت پرواز را برای آنها افزایش داده که این سیستم ها به اصطلاح به اجتناب از برخورد به موانع معروف بوده اند. به طوری  که با کمک این سنسور ها هواپیما در صورت مواجه شدن با مانع یا عاملی که امکان دارد به آن برخورد کند به صورت اتوماتیک چند درجه حرکت خود را تغییر داده و از برخورد جلوگیری میکنند که به صورت کلی هر دو هواپیما به این سنسور دسترسی دارند. با اینکه برای مویک مینی ۴ پرو این سیستم به صورت ۴ جهته بوده و به نوبه خود توانسته قدمی نوین در عرصه این سنسور ها داشته باشد ولی انتظار میرود مویک ایر ۳ سیستم عاملی بروزشده و پیشرفته تری را به خود اضافه کرده تا باعث شود کیفیت و امنیت پرواز برای کاربر از همیشه بهتر و بالاتر رفته و تجربه خوبی در این زمنیه برای فرد کسب شود. به همین سبب تا به اینجا در این زمنیه دو دستگاه برتری نسبت به یکدیگر نداشته و به یک اندازه مورد توجه قرار میگیرند.

مقایسه قیمت مویک ایر ۳ و مویک مینی ۴ پرو

اگر بودجه و هزینه شما برای پهباد مهم بوده میخواهید با هزینه ای محدود به سراغ خرید یکی از این دو دستگاه بروید باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که با توجه به اینکه تا به امروز مویک ایر ۳ عرضه نشده نمیتوان قیمتی دقیق برای آن قرار داد ولی با توجه به قیمت مویک ایر ۲ اس که نسخه آخر سری مویک ایر شرکت dji بوده میتوان حدود قیمتی برای این دستگاه تعیین کرد. قیمت مویک ایر ۲ اس به دو صورت و در دو پک متفاوت عرضه شد که یکی از آنها پک کلاسیک و دیگری پک Fly More Combo بوده که تفاوت هایی از لحاظ لوازم جانبی با یکدیگر دارا بوده اند و از همین رو قیمت این دو پک به ترتیب ۹۹۹ و ۱۲۹۹ دلار بوده است. با توجه به این قیمت و همچنین دارا بودن پیشرفت های چشم گیر و بروز رسانی های بسیار در مویک ایر ۳ قیمت این دستگاه بین بازه ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار پیشبینی میشود و به هر حال از قیمت نسخه قبلی خود بالاتر خواهد بود.

اما مویک مینی ۴ پرو نیز مانند مویک ایر ۲ اس پک ها و شرایط مختلفی را دارا بوده که بازه قیمتی آن از ۷۵۹ دلار شروع شده و تا ۱۰۹۹ دلار ادامه میابد که تفاوت بسیار زیادی در پک های آن از لحاظ لوازم جانبی وجود داشته و مخصوصا پک ۱۰۹۹ دلاری یا همان Mini 4 Pro Fly More Combo در کنار بسیاری از لوازم جانبی دو باتری پلاس و هوشمند به همراه کنترلر بسیار روان و بی نظیری را در دل خود جای داده که میتوانید از آن استفاده کنید.

به طور کلی خرید بهترین و کاملترین پک مویک مینی ۴ پرو نسبت به قیمت حدودی ارزان ترین پک مویک ایر ۳ از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر بوده و همین موضوع باعث شده تا این کوادکوپتر در دنیای هواپما های بدون سرنشین طرفداران بسیاری را به خود ببیند.

جمع بندی و مقایسه کلی

اگر بخواهیم به طور کلی این دو دستگاه را با هم مقایسه کنیم در کوتاه ترین حالت باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که کیفیت دوربین، نکات و موارد پروازی و همچنین سیستم کنترلی مویک ایر ۳ نه تنها از مویک مینی ۴ پرو بلکه از بیشتر پهباد های درون بازار یک سر و گردن بالاتر بوده و توانسته کیفیت خیره کننده ای را عرضه کند به طوری که حتی پیش از عرضه تا همین امروز طرفداران بسیاری را در انتظار خود گذاشته است. از این بابت شکی نیست که نمیتوان در این موارد با این پهباد بی نظیر رقابت کرد ولی نکته مهم اینجاست که اگر شما محدودیت قیمت و محدودیت زمان از لحاظ انتظار کشیدن دارید و همچنین دستگاهی با قابلیت حمل آسان و سریع را مد نظر دارید بهترین انتخاب برای شما مویک مینی ۴ پرو بوده و میتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.

اما بی شک از هر لحاظ که به آن فکر بکنید مویک ایر ۳ غولی بی رقیب در صنعت پهباد ها بوده که با عرضه خود میتواند انقلابی در این صنعت برای همیشه ایجاد کند و میتوان آن را حتی پدیده قرن خطاب کرد. پس باز هم به میل و سلیقه خود و همچنین با توجه به نکات ذکر شده بالا بهترین دستگاه که با خواسته های شما مطابقت داشته را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید تا بتوانید بهترین تجربه را با محصولات دی جی آی به دست آورده و به راحتی به هدف خود  از خرید این دستگاه ها برسید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *