معرفی محصولات dji

مقایسه اسمو پاکت ۳ با اسمو پاکت ۲

مقایسه اسمو پاکت 3 با اسمو پاکت 2

مقایسه اسمو پاکت 3 با اسمو پاکت 2

مقایسه اسمو پاکت 3 با اسمو پاکت 2 یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسائلی است که امروزه در بازار جهانی در میان بوده که سر و صدای بسیاری را به پا کرده است به طوری که علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و حتی فیلم برداری بحث های بسیار زیادی در باره مقایسه این دو محصول کرده و در مورد این دو صحبت میکنند. به طور کلی همانطور که اطلاع دارید شرکت دی جی آی به دلیل داشتن محبوبیت بسیار بالا در امر فروش و عرضه پهباد و هواپیما های بدون سرنشین و غیز نظامی، به مرور به گستردگی بسیاری رسیده و از همین رو به مراتب شروع به ساخت و عرضه وسایل فیلم برداری و حتی امکانات و وسایل مورد نیاز دوربین ها پرداخته و توانسته در این امر نیز سر بلند بیرون آمده و طرفداران بسیاری را به خرید این محصولات جذب کند که یکی از قابل توجه ترین این محصولات اسمو پاکت ها به حساب می آیند.

مقایسه اسمو پاکت ۳ با اسمو پاکت ۲

مقایسه اسمو پاکت ۳ با اسمو پاکت ۲

اسمو پاکت ۳ و اسمو پاکت ۲ که در این مقاله درباره آن میخواهیم صحبت کنیم به نوعی پرچم داران اسمو پاکت های شرکت و برند بزرگ dji به حساب آمده و از این دو محصول به عنوان یکی از بهترین اسمو پاکت های دی جی آی یاد میشود که از عرضه آنها نیز مدت زیادی نمیگذرد. برای اینکه شما عزیزان هرچه بیشتر در باره این دو محصول دیدنی و حتی هویت و کارایی اصلی اسمو پاکت ها آشنا شده و در برای راحتی در انتخاب خود بتوانید مقایسه ای با توجه به نیاز های خود بین دو تا از بهترین اسمو پاکت های بازار انجام داده و به طور کلی بهترین اطلاعات را درباره آنها به دست بیاورید قصد داریم تا در ادامه این مقاله به طور کامل به مقایسه اسمو پاکت ۳ و اسمو پاکت ۲ بپردازیم و به بهترین شکل، مفید ترین اطلاعات و دانستنی ها را درباره این دو محصول بی نظیر در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید از آن استفاده کنید پس همراه ما باشید تا این موضوع را به زیر ذره بین drdji ببریم و در باب آن با شما صحبت کنیم.

اسمو پاکت چیست؟

اسمو پاکت 3
پیش از آنکه بخواهیم در باره مقایسه دو محصول بی نظیر اسمو پاکت ۳ با اسمو پاکت ۲ با شما عزیزان صحبت کرده و درباره آن به شما اطلاعاتی دهیم بهتر است درباره ماهیت این وسیله با شما عزیزان صحبت کرده و به اصطلاح به شما عزیزان بگوییم که اسمو پاکت چیست؟ به طوری کلی پاسخ این سوال در نگاه اول بسیار ساده است چرا که اسمو وسیله ای برای بهبود کیفیت و کاربرد راحت تر عکاسی است. این وسیله به نوعی توانسته بستری بدون لرزش و بدون مشکل را برای تصویربرداری و فیلم برداری به شما عزیزان ارائه داده و همینطور باعث شده تا در مواقعی مثل فیلم برداری های در حرکت شما بتوانید بهترین تصاویر را ضبط و از آنها استفاده کنید.
اما اسمو پاکت وسیله ای است که در کنار تمام موارد گفته شده توانسته با تلفن همراه شما نیز ارتباط برقرار کرده و همینطور در برخی مدل ها مانیتور لمسی به همراه داشته که شما میتوانید بسیاری از امکانات و خواسته های خود را در آنجا به مانند کیفیت و همچنین فریم تصویربرداری را نسبت به شرایط مختلف انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. به طور کلی این وسیله انقلابی در زمینه فیلم برداری و تصویربرداری برای علاقه مندان و همچنین فعالان این حوضه به حساب آمده که مدل ها و انواع مختلفی را نیز در بر دارد. اما همانطور که پیش تر ذکر کردیم ۲ مدل از بهترین و بی نقص ترین مدل های این وسیله توسط شرکت dji به بازار جهانی عرضه شده و از آن به عنوان پرچم دار اسمو پاکت ها یاد میشود که سر و صدای بسیاری را بر پا کرده است. از همین رو ما قصد داریم تا بدون اطلاف وقت به سراغ مقایسه این دو محصول بی نظیر یعنی اسمو پاکت ۳ و اسمو پاکت ۲ رفته و بهترین اطلاعات ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا انتهای این مقاله نگاه پر مهر خود را از ما دریغ نکرده و همراه تیم ما باشید.

بررسی osmo pocket 3
اسمو پاکت ۲، کوچک ولی بی نظیر

اسمو پاکت ۲ ، از جمله محصول های جدید کمپانی Dji به حساب می آید که در ماه اکتبر ۲۰۲۰ معرفی شد. این دوربین ورزشی ارتقا یافته مدل قبلی خود یعنی Osmo pocket به شمار می آید.
افراد Osmo pocket 2 را به اصطلاح دوربین ورزشی خطاب می کنند ، زیرا با استناد بر قابلیت های عالی این محصول می توانید ویدیوهایی با کیفیت و بدون ذره ای لرزش و ناهماهنگی خلق کنید.
ابعاد کوچک و وزن پایین پاکت ۲ باعث تسهیل در حمل و نقل و کاهش فضای اشغالی شده و از این جهت ابزاری بسیار مناسب برای ثبت لحظات هیجان انگیز ورزشکاران ، طبیعت گردان و … به صورت حرفه ای می باشد.
از مهم ترین مصارف این دوربین فیلم برداری در فعالیت های سریع و ورزشی محسوب می شود ، به همین علت DJI از استابلایزری سه محوره و کاملا بی صدا استفاده کرده است.

بررسی کامل اسمو پاکت ۳ و اسمو پاکت ۲

مقایسه اسمو پاکت 3 با اسمو پاکت 2 این گیمبال شما را قادر به ثبت nightshot , FPv , 3*3 Panaroma , Motionlaps , ACtive track میکند.
معرفی اسمو پاکت 3
با اسمو پاکت ۳ یا DJI Osmo Pocket 3، یک گیمبال دستی انقلابی که برای ارتقای تجربه تولید محتوا طراحی شده است، خلاقیت خود را آزاد کنید. Pocket 3 با داشتن سنسور قدرتمند ۱ اینچی و قابلیت ۴K/120fps، جزئیات پویا و نرمی را ثبت می کند که لحظات شما را با وضوح بی نظیری زنده می کند. چه در حال ثبت مناظر خیره کننده باشید، چه در حال غواصی در پیچیدگی های صحنه های کم نور، یا برجسته کردن زیبایی رنگ های مختلف پوست، Pocket 3 دقت بصری فوق العاده ای را ارائه می دهد.
حالت رنگی ۱۰ بیتی D-Log M، در کنار صفحه نمایش لمسی قابل چرخش ۲ اینچی، به شما این امکان را می دهد که فیلم خود را با انعطاف پذیری باورنکردنی تنظیم کنید. پاکت ۳ با فناوری ارایه سه میکروفون داخلی، کیفیت صدای فراگیر را تضمین می کند. شارژ سریع و زمان تصویربرداری طولانی، دی جی آی اسمو پاکت ۳ را به همراه ایده آل شما برای ایجاد محتوای یکپارچه و همه جانبه تبدیل می کند. با DJI Osmo Pocket 3 هر لحظه به فرصتی برای درخشش سینمایی تبدیل می‌شود.
آزادی داستان سرایی خود به خود را با DJI Osmo Pocket 3 تجربه کنید – جمع و جور، انعطاف پذیر و همیشه آماده برای ماجراجویی. این شگفت‌انگیز به اندازه جیب که به‌گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی در کف دست یا جیب شما قرار گیرد، تضمین می‌کند که همیشه آماده ثبت آن لحظاتی هستید که واقعاً ارزش ثبت کردن دارند. چه در حال حرکت باشید، چه در حال کاوش در مناظر جدید یا غواصی در تجربیات غیرمنتظره باشید، اسمو پاکت۳ یکپارچه شما را همراهی می کند و راحتی بی نظیری را بدون کاهش عملکرد ارائه می دهد.

مقایسه اسمو پاکت 3 با اسمو پاکت 2
اسمو پاکت 2 یا اسمو پاکت 3؟

جدیدترین دوربین جیبی DJI با قابلیت های کاملا جدید وارد شده است، اما آیا ارزش هزینه اضافی را دارد؟ ما در این قسمت می خواهیم اسموت پاکت 3 را با اسمو پاکت 2 مقایسه کنیم تا شما اطلاعات بیشتری از تفاوت ها و شباهت های اساسی این محصول به دست بیاورید و با اطمینان بیشتری دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید.
Osmo Pocket 3 یک ارتقاء عظیم نسبت به نسخه قبلی خود است. صفحه نمایش چرخشی بزرگتر استفاده از آن را آسان تر می کند، در حالی که سنسور 1 اینچی، فوکوس خودکار سریع و حرکت آهسته بهتر، ویدیوها را شگفت انگیز می کند.
ویژگی های مثبت اسمو پاکت 3:
سنسور 1 اینچی
نمایشگر لمسی OLED قابل چرخش
تا 4k/120fps حرکات آهسته
ویژگی های منفی اسمو پاکت 3:
قیمت نسبتا بالا (519 دلار)
دوربین Osmo Pocket 2 هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد، به خصوص اگر به جمع و جور بودن و قابل حمل بودن دوربین اهمیت می دهید. این بسیار کوچکتر است، مقرون به صرفه تر است و همچنین نسبت به مدل جدیدتر، عکاسی با وضوح بالاتری ارائه می دهد.
ویژگی های مثبت اسمو پاکت 2:
هنوز با کیفیت 4K/60fps عکس می گیرد
برای عکاسی بهتر است
به صرفه تر است
ویژگی های منفی اسمو پاکت 2:
در نور کم عملکرد خوبی ندارد
برای حرکات آهسته ضعیف است
پس از یک وقفه طولانی، DJI بالاخره با یک دوربین جیبی دیگر به نام Osmo Pocket 3 بازگشت. البته خیلی هم بیکار نبوده، محصولات زیادی در این مدت روانه بازار کرده که نظیر آن می توان به دوربین فوق العاده حرفه ای اسمو اکشن 4 اشاره کرد.
با این حال، مدل جدید قیمت و همچنین اندازه فیزیکی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. بنابراین، در حالی که قابلیت‌های آن ممکن است بهبود یافته باشد، اما فراموش نکنید که با قیمت بالای (519) دلار عرضه می شود. اگر مزایا و معایب ارتقا را بررسی می‌کنید یا به فکر امتحان کردن دوربین جیبی DJI برای اولین بار هستید، در جای درستی هستید. ما این دو دوربین را از هر زاویه‌ای با هم مقایسه کرده‌ایم تا دریابیم که کدام دوربین در چه زمینه ای عالی عمل می کند و کدام دوربین در چه زمینه ای ضعیف عمل می کند. بیایید با هم نگاهی بیندازیم.
پاکت 2 و پاکت 3 دارای فرم فاکتور مشابهی هستند، اما Pocket 3 در همه ابعاد بزرگتر و به طور قابل توجهی سنگین تر است. طراحی Pocket 3 علی رغم اینکه کمی بیشتر مورد توجه است، از دو جهت بسیار مهم است: صفحه نمایش بزرگتر قابل چرخش و جوی استیک داخلی.
Pocket 2 و همچنین اسمو پاکت اصلی بر اساس مفهوم استفاده از گوشی هوشمند شما به عنوان یک نمایشگر کمکی طراحی شده اند که می تواند از طریق USB-C یا Lightning با دانگل های مدولار متصل شود. اگر می‌خواهید دید واضحی از آنچه ضبط می‌کنید داشته باشید، اساساً باید از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.
اسمو پاکت 3 این مفهوم را صرفاً به این دلیل که دیگر به آن نیاز ندارد کنار می‌زند. دارای صفحه نمایش لمسی 2 اینچی است که می تواند به صورت عمودی یا افقی بچرخد. استفاده از دوربین به صورت مستقل را بی نهایت آسان می کند. همچنین لازم به ذکر است که با اپلیکیشن گوشی هوشمند می توانید دوربین ها را به صورت بی سیم کنترل کنید و این کار با هر دو مدل امکان پذیر است. اما برای اسمو پاکت 2 نیاز به لوازم جانبی WiFi دارد.
جوی استیک جدید کنترل حرکت و کج شدن گیمبال را به دلیل بزرگتر بودن آن بسیار آسان تر می کند. Pocket 2 با یک جوی استیک روی یک زبانه مدولار عرضه می شود که به خوبی کار می کند اما بسیار کوچکتر است و بنابراین استفاده از آن کمی دشوارتر است.
تصویر برداری، بزرگترین تفاوت اسمو پاکت ۳ با اسمو پاکت ۲
بزرگترین تفاوت بین این دو دوربین، در مورد عملکرد تصویربرداری، اندازه سنسور آنها است. Osmo Pocket 3 دارای یک سنسور عظیم 1 اینچی است که تقریباً اندازه سنسور 1/1.7 اینچی را در Pocket 2 دو برابر می کند. این به دو صورت اصلی بر روی تصویر تأثیر می گذارد.

اسمو پاکت 3
در مرحله اول، عمق میدان بسیار کم‌تری را مشاهده می‌کنید، جایی که سوژه شما در فوکوس قرار می‌گیرد و پس‌زمینه تار خواهد بود. این از حیث تلفن های هوشمند مانند گوشی های هوشمند معمولی که در آن همه چیز در فوکوس است، ظاهر یک دوربین رده بالا را می دهد. همچنین به این معنی است که در مدیریت شرایط کم نور بسیار بهتر است. ویدیوها روشن‌تر به نظر می‌رسند و هنگام تصویر برداری در فضای کم نور دانه‌ها و نویز کمتری در قسمت‌های سایه‌دار قاب شما وجود خواهد داشت.
در فیلمبرداری، هر دو دوربین تا 4K60 را به صورت استاندارد ارائه می دهند، اما Pocket 3 دارای قابلیت های اسلوموشن بسیار بهتری است و قادر است تا 120 فریم بر ثانیه را در 4K ضبط کند. ازمو پاکت 2 حرکات آهسته را با وضوح 4K ارائه نمی دهد، اما هر دو دوربین می توانند تا 240 فریم در ثانیه در 1080p عکس بگیرند.
هر دو دوربین به لطف گیمبال داخلی دارای تثبیت عالی هستند، اما Pocket 3 به دلیل داشتن سنسور بزرگتر در نور کم دارای لبه است که به آن اجازه می دهد از سرعت شاتر بالاتر استفاده کند و تاری را کاهش دهد. هر دو فوکوس خودکار عالی دارند، اما باز هم، Pocket 3 چشمگیرتر است. سیستم فوکوس خودکار فول پیکسل آن بسیار سریع و قابل اعتماد است، که با توجه به عمق میدان کمتری که سنسور جدید تولید می کند، دوچندان قابل توجه است.
برای عکاسی، در کمال تعجب، باید بگوییم که Pocket 2 وضوح بسیار بالاتری ارائه می دهد. این دوربین می‌تواند تا 64 مگاپیکسل عکس بگیرد، در حالی که اسمو پاکت 3 تصاویر 9.4 مگاپیکسل ثبت می کند. بیشتر کاربران ترجیح می دهند از گوشی هوشمند خود برای عکاسی ثابت استفاده کنند. اما اگر ایده عکاسی با اسمو پاکت برای شما جذاب است، Pocket 2 ممکن است انتخاب بهتری باشد.

مقایسه اسمو پاکت 3 با اسمو پاکت 2

DJI Osmo Pocket 3 عملکرد تصویربرداری عالی، فوکوس خودکار بهتر و حرکت آهسته چشمگیرتر را نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. همچنین به لطف نمایشگر چرخان و جوی استیک بزرگتر، استفاده از آن بسیار ساده تر است. به دلایل فوق، ما اسمو پاکت 3 را برنده واقعی می دانیم و آن را به اسمو پاکت 2 ترجیح می دهیم. در جریان بررسی و مقایسه اسمو پاکت ۲ با اسمو پاکت در خصوص دو مدل از محبوب‌ترین دوربین‌های جیبی یا گیم‌بال صحبت خواهیم کرد که در بازار ایران نیز جزو دسته‌بندی‌های محبوب و پرفروش بوده و توانسته‌اند توجه علاقه‌مندان به خرید چنین پلتفرمی را به خود جلب کنند.

اگر نمی‌دانید دوربین گیم‌بال چیست؟ باید اشاره کنیم که دوربین گیم‌بال (Gimbal) از تجهیزات حرفه‌ای است که برای جبران ارتعاشات و لرزش‌ها در حین حرکت دوربین یا دستگاه فیلم‌برداری استفاده می‌شود. این تکنولوژی به طور گسترده در صنعت فیلم‌سازی، عکاسی حرفه‌ای، فیلم‌برداری از هواپیماها و دیگر وسایل حمل‌ونقل هوایی و حتی در دستگاه‌های عکاسی و ویدئو گرافی متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوربین گیم‌بال توانایی حفظ استحکام و استقرار تصویر را حتی در شرایط حرکت سریع و ناپیوسته فراهم می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که تصاویر یا فیلم‌های ضبط شده، بدون افت کیفیت و با استحکام بالا و بدون لرزش باشند. دوربین گیم‌بال اغلب دارای سه محور (pitch، roll و yaw) است. دو مدل محبوب این بازار توسط برند DJI تولید خواهد شد؛ اگر به دنبال یک بررسی کامل و یا مقایسه اسمو پاکت 2 با اسمو پاکت 3 برای خرید هستید، در ادامه هرکدام از محصولات را مختصر معرفی و در مورد تفاوت آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *