مرکز آموزش

نکات پرواز در مکان های تنگ

نکات پرواز در مکان های تنگ

نکات پرواز در مکان های تنگ

پهپاد خود را بشناسید:
این یکی از مهمترین چیزهایی است که قبل از بیرون آوردن پهپاد خود و پرواز آن در هر جایی که فکر می کنید ممکن است مشکل داشته باشید توصیه می کنم. یک نقطه امن در یک منطقه باز پیدا کنید تا از نحوه عملکرد آن احساس کنید. بهتر است قبل از بردن آن به فضاهای تنگ تر یا پرواز برای هر کار تجاری، نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید و با آن راحت باشید.

برای من، ساحل در فصل غیرفعال مکان امن من بود. داشتن آزادی پرواز در فضای باز گسترده، تمرین حرکات دوربین و عادت به کنترل کمک بزرگی بود. وقتی نوبت به پرواز در فضاهای بسته‌تر می‌رسید، در انجام مانورهایی که در ابتدا خیلی خطرناک می‌دانستم، اعتماد به نفس بیشتری داشتم.

فضای اطراف خود را بشناسید:
من برای کار در املاک و مستغلات زیادی فیلمبرداری می کنم. از بسیاری جهات، شما باید به پرواز نزدیک شوید، انگار که یک لوکیشن فیلم است و قبل از هر فیلمبرداری در حال جستجو در آنجا هستید. راه رفتن با تصور انواع عکس‌هایی که قصد دارم بعداً در سرم شلیک کنم، مفید است.

اکنون، هر بار که برای عکسبرداری هوایی از خانه می روم، در اطراف ملک قدم می زنم و مطمئن می شوم که قبل از انجام آن کار می خواهم انجام دهم. این امر پرواز من را بسیار دقیق تر و بالینی تر کرده است.

بدانید چگونه به عقب پرواز کنید:
ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما نکته ضروری دیگر این است که بدانید چگونه پهپاد خود را هنگامی که در جهت مخالف قرار دارد کنترل کنید. وقتی هواپیمای بدون سرنشین رو به عقب است، کنترل ها به طور جادویی روی کنترلر شما تغییر نمی کنند!

بنابراین، اگر به دلیل نزدیک شدن بیش از حد به درخت، پهپاد خود را به سمت جلو بکشید، به عقب بر خواهید گشت مگر اینکه بدانید دارید چه می‌کنید. همین امر از چپ به راست نیز صدق می کند.

این احتمالاً یکی از گیج کننده ترین چیزهایی است که باید به پرواز پهپادها عادت کرد. اما به همین دلیل است که توصیه می‌کنم در فضای باز و وسیعی تمرین کنید که به چیزی ضربه نزنید.

همیشه پهپاد خود را در محدوده دید بصری نگه دارید:
همیشه پهپاد خود را دنبال کنید تا بتوانید ببینید چقدر به چیزهای دیگر نزدیک هستید. وقتی پهپاد را به دورتر از خود به پرواز در می آورید، اندازه گیری درک عمق دشوار است. نگه داشتن آن در محدوده دید، بهترین و ایمن ترین راه برای دور نگه داشتن آن از برخورد احتمالی است. حتی با وجود جلوگیری از مانع، بهتر است همیشه چشم خود را به هواپیما نگاه دارید.

نتیجه:
ایمنی هنگام پرواز بسیار مهم است زیرا ما نمی خواهیم در هنگام پرواز خطر آسیب رساندن به پهپادهای گران قیمت خود را داشته باشیم. ساده ترین راه برای جلوگیری از هر گونه آسیب این است که از محیط اطراف خود آگاه باشیم و بدانیم چگونه هر پهپادی را که در حال پرواز هستید کنترل کنیم. به یاد داشته باشید، تمرین باعث عالی می شود. نشستن در خانه و تماشای فیلم و خواندن دفترچه راهنما فایده ای ندارد. همه چیز در مورد تجربه است. برو بیرون و پرواز کن!

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “نکات پرواز در مکان های تنگ

  1. مریم گفت:

    من یک خانم هستم و قراره با دی جی ای ۴۰لیتری جهت سم پاشی کار کنم شهرستانم و دسترسی کمی دارم هر چی سرچ‌کنم جایی اموزششو پیدا کنم موفق نمیشم امیدوارم این کامنتو بخونید و منو راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *