معرفی محصولات dji

بررسی نقاط قوت و ضعف کوادکوپتر مویک ایر 2 اس

کوادکوپتر مویک ایر 2 اس گزینه ای عالی برای فیلمبرداری حرفه ای:

هلی شات مویک ایر 2 اس یک گزینه ای عالی برای فیلمبرداری در طبیعت و مراسمات مختلف می باشد. رزولوشن و کیفیت دوربین این پهپاد نسبت به نسخه ی قبلی اش بسیار ارتقا یافته و هم چنین با تعبیه ی سنسورهای تشخیص موانع، توانسته محبوبیت خود را در میان مشتریان افزایش دهد. این کوادکوپتر در تاریخ 15 آوریل 2021 در بازار عرضه شد و توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند . باتری های لیتیومی که برای این کوادکوپتر در نظر گرفته شده می تواند پرواز 30 دقیقه ای مداوم را برای این پهپاد تضمین کند. ضمن این که ریموت کنترلی که برای کوادکوپتر مزبور در نظر گرفته شده، امکان کنترل پرواز و دوربین و درگاه شارژ یو اس بی را نیز فراهم کرده است .

فیلمبرداری و کار کردن با این هلی شات بسیار ساده می باشد و طراحی آن کاملا یوزر فرندلی است. با نصب و راه اندازی برنامه DJI FLY می توانید نمایی زنده از دوربین پهپاد را مشاهده کنید. هم چنین موقعیت خود را در جهان رصد کنید. شرکت DJI پسوند مویک را برای محصول جدیدش ذکر نکرده است. با این حال بسیاری از افراد هم چنان پهپاد مزبور را با نام مویک سرچ می کنند. این بدان معناست که افراد این نامگذاری جدید را نپذیرفته اند.

در ادامه به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • نقاط قوت و ضعف مویک ایر 2 اس
  • مشخصات پهپاد (mavic ) ایر 2 اس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

نقاط قوت و ضعف مویک ایر 2 اس:

یکی از نقاط قوتی که پیشتر نیز آن را ذکر کردیم ؛ داشتن سنسورهای تشخیص موانع کوادکوپتر مذکور می باشد. در واقع به این ترتیب کوادکوپتر شما ایمن خواهد بود و از 4 جهت بالا، پایین، عقب و جلو موانع را تشخیص می دهد. فیلمبرداری از سوژه ی در حال حرکت  یا Active Track  یکی دیگر از مزایای این هلی شات می باشد. هم چنین با استفاده از ماهواره های GPS  و GLONASS  موقعیت پرنده ی شما تعیین می شود. به همین ترتیب در صورتی که پرنده ی شما از محدوده ی کنترل خارج شود؛ با فشردن دکمه ی بازگشت به خانه (RTH) به صورت اتوماتیک به خانه بازخواهد گشت . عکسبرداری خودکار، پرواز مداوم نیم ساعته، ایمنی بالا، سنسور 1 اینچی CMOS، فرستنده  DJI AirSense، پرتابل و قابل حمل بودن هلی شات ایر 2 اس و  غیره از جمله مزایا و نقاط قوت مویک ایر 2 اس می باشند .

از نقاط ضعف مویک ایر 2 اس می توان به 1- حافظه داخلی اندک دستگاه که معادل 8 گیگابایت می باشد. 2- ریموت کنترل دستگاه که دارای چرخ کنترل EV نیست. 3- ایراد دیگری که می توان از این دستگاه گرفت؛ این است که تصاویر خام را به صورت اتوماتیک به رایانه و تلفن هوشمند ارسال نمی کند. 4- ویرایش برنامه به خروجی 1080 پیکسل محدود می شود. در صورتی که شما عزیزان بخواهید برای تفریح و سرگرمی از این دستگاه استفاده کنید؛ باید برای سه سال از FAA مجوز دریافت کنید . اما برای کارهای تجاری، آتلیه ها و تهیه ی فیلم های سینمایی باید مجوز پرواز داشته باشید .

مشخصات پهپاد ایر 2 اس:

    ابعاد هلی شات مویک ایر 2 اس در حالت تاشو 18*9.7*8 سانتی متر و وزن آن 5950 نیوتن می باشد. حداکثر زمان پرواز با توجه به شارژ باتری لیتیومی 30 دقیقه و حداکثر کیفیت ویدیو 5.4K است. محدوده ی انتقال فیلم و پرواز 12 کیلومتر می باشد. ماکزیمم و حداکثر سرعت 19 متر بر ثانیه در صورت نبودن باد و بیشترین ارتفاع پرواز 5000 متر بالاتر از سطح دریاها است. هلی شات نام برده نسبت به ورژن قبلی اش دارای ظاهری بزرگتر و پیکسل های بیشتر از 20 مگاپیکسل می باشد. لازم به ذکر است که این محصول یکی از محصولات با کیفیت شرکت DJI می باشد. سایر مشخصات و ویژگی های این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  • باتری دارای جریانی برابر با 3950 میلی آمپر ساعت است.
  • جریان باتری رادیو کنترل نیز 3950 میلی آمپر ساعت می باشد.
  • طیف ایزو برای فیلمبرداری در محدوده ی 100 تا 6400 می باشد.
  • سیستم انتقال تصاویر نیز OcuSync 3.0 و هم چنین دستگاه مجهز به شاتر غلتشی می باشد.
  • حافظه مناسب پرواز microSD U3 Class10است.
  • گیمبال در 3 راستا توانایی حرکت دارد.

این دستگاه به شدت مناسب طبیعت گردان، بلاگرها، گردشگران و فیلمبرداران می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه با مشاوران با تجربه ی ما تماس بگیرید. تماس با مشاوران اختصاصی مجموعه ی ما همه روزه در ساعات اداری مقدور می باشد.

در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم . امیدواریم مطالعه ی این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در خصوص کوادکوپتر مویک ایر 2 اس در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد، همچنین می‌توانید برای اطلاع از شرایط خرید مویک ایر ۲ اس به این لینک مراجعه کنید: کلیک کنید

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *