مقایسه کوادکوپتر های dji

مقایسه چند هواپیمای بدون سرنشین 2021

مقایسه چند هواپیمای بدون سرنشین 2021

مقایسه چند هواپیمای بدون سرنشین 2021

به دنبال بهترین هواپیمای بدون سرنشین هستید که می توانید هم اکنون خریداری کنید؟ ما همه یافته های خود را در لیست هواپیماهای بدون سرنشین زیر رتبه بندی کرده ایم. بنابراین چه یک مبتدی کامل باشید و چه یک عکاس حرفه ای باشید که به دنبال یک همراه هوایی جدید هستید ، در راهنمای عمیق ما بهترین بهترین هواپیماهای بدون سرنشین را پیدا خواهید کرد.

طی چند سال گذشته هواپیماهای بدون سرنشین کاملاً واقعی به پرواز درآمده اند ، با بهبود دوربین ها ، گیمبال ، عمر باتری و فناوری پرواز هوشمند ، آنها را قدرتمندتر و قابل دسترسی تر از همیشه کرده است. عکس ها و فیلم هایی که روزگاری تجهیزات حرفه ای خاصی را می طلبید اکنون با قیمت DSLR یا دوربین بدون آینه امکان پذیر است.

به تازگی ، ممکن است شما شاهد برخی از پوشش های برجسته بزرگترین سازنده هواپیماهای بدون سرنشین جهان ، DJI ، و رابطه تا حدودی متشنج آن با دولت ایالات متحده باشید. برای خریداران هواپیماهای بدون سرنشین ، تصمیم دولت ایالات متحده برای قرار دادن DJI در “لیست موجودیت” خود باعث ایجاد سردرگمی زیادی شده است. ما در زیر بیشتر در مورد معنای این تصمیم بیشتر توضیح داده ایم – اما خلاصه این که شما هنوز هم می توانید هواپیماهای بدون سرنشین DJI را در ایالات متحده بخرید و در حال حاضر ، ما هنوز هم بسیار توصیه می کنیم آنها را توصیه کنیم

فراتر از تصمیم گیری برای انتخاب مارک پهپادی ، معمای مهم این نوع پهپادها نیز وجود دارد. مانند دوربین های مستقل ، مصالحه هایی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. هواپیماهای بدون سرنشین سبک تر ، گاهی اوقات می توانند از مقررات ثبت نام فرار کنند ، و به شما آزادی پرواز بیشتری می دهند – اما کنترل آنها در شرایط نسیم نیز پیچیده تر است. از طرف دیگر ، هواپیماهای بدون سرنشین سنگین تر قادر به ایجاد ثبات بیشتر و همچنین مهارت های جامع تیراندازی با قیمت بالاتر هستند

 

بهترین انتخاب ما برای بهترین هواپیمای بدون سرنشین در حال حاضر DJI Mavic Air 2 است. این یک دوربین عظیم و خارق العاده است که کیفیت تصویر چشمگیر ، حالت های پرواز مناسب برای مبتدیان و یک فاکتور فرم جمع و جور را ترکیب می کند که برای سفرهای شما مناسب است. اما گرچه بهترین گزینه برای اکثر افراد است ، اما ممکن است یک هواپیمای بدون سرنشین وجود داشته باشد که متناسب با نیازها یا بودجه خاص شما باشد. به عنوان مثال DJI Mini 2 برای مبتدیان بسیار درخشان است ، در حالی که DJI Phantom 4 Pro V2.0 همچنان یک انتخاب عالی و عالی برای فیلمسازان باتجربه هوایی است.

چندین گزینه DJI نیز موجود است – از Parrot گرفته تا PowerEgg X ضد آب منحصر به فرد Powervision. هرچه به دنبال آن هستید ، بهترین پهپاد را برای شما در لیست زیر پیدا خواهید کرد.

آیا باید هواپیماهای بدون سرنشین DJI بخرید؟

در دسامبر سال 2020 ، دولت ایالات متحده سازنده هواپیماهای بدون سرنشین چینی DJI را در فهرست “موجودیت” خود قرار داد ، که همان لیست سیاه تجاری است که Huawei در سال 2019 در آن یافت. بنابراین آیا هنوز می توانید هواپیماهای بدون سرنشین DJI را در ایالات متحده خریداری کنید و حتی اگر می توانید ، شما باید

اولین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که DJI از فروش هواپیماهای بدون سرنشین در ایالات متحده منع نشده است – در عوض ، لیست سیاه تجارت دسترسی DJI به فناوری های ایالات متحده را محدود می کند. بنابراین گرچه ممکن است به زنجیره تأمین DJI تأثیر بگذارد ، خرده فروشانی مانند آمازون همچنان به طور معمول هواپیماهای بدون سرنشین این شرکت را می فروشند.

تصمیم در مورد خرید یا عدم خرید هواپیماهای بدون سرنشین DJI یک تصمیم شخصی است ، اما ما خوشحالیم که به توصیه معمول مدل های کلاس آن ادامه می دهیم. تاکنون ، دولت ایالات متحده تا کنون دقیقاً توضیح نداده است که چرا DJI به “لیست موجودیت” خود اضافه شده است و DJI خود نیز با قاطعیت این تصمیم را رد کرده و گفته است که “هیچ کاری برای توجیه قرار گرفتن در لیست انجام نداده است”.

می توانید بیشتر در مورد این موضوع در راهنمای ما در زیر بخوانید – اما در حال حاضر ، مدل هایی مانند DJI Mavic Air 2 و DJI Mavic 2 Pro همچنان در کلاس خود بهترین هستند و ما بیش از این خوشحالیم که آنها را به هر کسی که بخواهد قدم بگذارد توصیه می کنیم به عکاسی هوایی

1. DJI Mavic Air 2

با بهترین چشم گیر Mavic Air اصلی ، Mavic Air 2 بهترین پهپاد همه جانبه برای مبتلایان و علاقه مندان است. مانند یک نسخه کوچک از Mavic 2 Pro ، این دوربین قادر به فیلمبرداری عالی با کیفیت 4K / 60p است ، ویژگی های مختلف عکسبرداری و 34 دقیقه پرواز چشم را با هم ترکیب می کند. یک سنسور جدید 1/2 این عملکرد ISO بهتر از مدل قبلی شما را تضمین می کند و از فیلم slo-mo 1080p تا 240fps پشتیبانی می کند.

در همین حال ، کنترلر جدید Mavic Air 2 دارای اتصال Ocusync 2.0 است که دامنه آن تا 10 کیلوگرم افزایش می یابد و ثبات سیگنال خود را به برنامه DJI Fly بهبود می بخشد. با موضوع ردیابی و تمام حالت های خودکار Quickshot آشنا می شوید ، این مکان عالی بین شیرین ترین DJI Mavic Mini و گرانترین سری Mavic 2 است.

2. DJI Mavic 2 Pro

DJI Mavic 2 Pro به چند دلیل بهترین هواپیمای بدون سرنشین برتر است که می توانید بخرید – دارای سنسور بزرگی است ، پرواز لذت بخشی دارد و طراحی تاشو آن را قابل حمل و مسافرت می کند. اگر به بزرگنمایی یا قابلیت حمل جدی نیاز دارید ، Mavic 2 Zoom و Mavic Mini قابل بررسی هستند. اما در غیر این صورت ، این برای همه کسانی که کمی بیشتر از Mavic Air 2 کیفیت نیاز دارند بسیار خوب است. سنسور یک اینچی 20 مگاپیکسلی آن قادر به عکسبرداری عکسهای خام و فیلم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه است ، در حالی که دیافراگم بین f / قابل تنظیم است 2.8 و f / 11 ، که به معنای نیاز کمتر به فیلترهای ND است.

علاوه بر این ، با وجود مجموعه مهارت های چشمگیر ، Mavic 2 Pro به راحتی پرواز می کند و کنترل آن با استفاده از برنامه شریک زندگی بصری است ، در حالی که طیف وسیعی از حالت های هوشمند عکسبرداری و پرواز ، گرفتن عکس های سینمایی را به یک سینک تبدیل می کند. همچنین برخی از پیشرفته ترین فن آوری های پرواز و دوربین در حال حاضر موجود را ارائه می دهد ، و آن را قادر به ارائه تصاویر درجه یک می کند ، اما حتی برای مبتدیان نیز هنوز قابل دسترسی است. به شرطی که به زوم نوری نیازی نداشته باشید ، اگر توانایی خرید آن را داشته باشید تقریباً بهترین هواپیمای بدون سرنشین برای اکثر افراد است.

3. DJI Mini 2

یکی از معدود شکایات ما در مورد DJI Mavic Mini این بود که نمی توانست فیلم 4K فیلمبرداری کند – این جانشین عالی این مشکل را برطرف می کند ، در حالی که در این مرحله چند مورد اضافی به ما می دهد. Mini 2 همان طراحی فوق جمع و جور قبلی را دارد که آن را به کوچکترین هواپیمای بدون سرنشین در ترکیب DJI تبدیل می کند ، اما به همراه یک کنترلر جدید که دامنه آن را افزایش می دهد (به لطف اتصال Ocusync 2.0) و تجربه پرواز جلا تری را ارائه می دهد .

مانند Mavic Mini ، این مجموعه با انتخاب سخاوتمندانه ای از حالت QuickShot که برای مبتدیان مناسب است ، وجود دارد که پهپاد را از قبل با برنامه ریزی انجام می دهد. اما Mini 2 به لطف درج عکس برداری خام ، مزایای بیشتری را نیز برای دوربین های حرفه ای فراهم می کند ، در حالی که فیلم 4K به معنای رسیدن به نرخ بیت 100 مگابیت بر ثانیه است. مطمئنا ، Mini 2 در غیر این صورت یک پیشرفت بزرگ نسبت به Mavic Mini نیست ، اما بدون شک بهترین هواپیمای بدون سرنشین جمع و جویی است که می توانید خریداری کنید.

 

4. DJI Mavic 2 Zoom

جدا از یک تفاوت مهم – سیستم دوربین آن ، DJI Mavic 2 Zoom تا حد زیادی یکسان با Mavic 2 Pro است. در حالی که هر دو پهپاد فوق العاده قابل حمل هستند ، از همان سبک سبک تاشو استفاده می کنند و طیف وسیعی از مشخصات بالا را ارائه می دهند ، Zoom یک سنسور کوچکتر 12 مگاپیکسلی را با یک لنز بزرگنمایی نوری 24-48 میلی متر جفت می کند. این بدان معناست که شما می توانید از نزدیک از افراد مانند افراد عکس های نزدیک بگیرید و در عین حال فاصله 50 متر از نظر قانونی و قانونی را حفظ کنید.

به دلیل سنسور کوچکتر ، کیفیت تصویر با Mavic 2 Pro مطابقت ندارد و دیافراگم f / 2.8 ثابت است ، اما عکس ها و فیلم ها هنوز برای استفاده حرفه ای بیش از حد مناسب هستند. نعمت واقعی این لنز بزرگنمایی است که دنیایی از توانایی خلاقانه عکسبرداری را باز می کند. محدوده خوب است ، تحریف حداقل و کنترل بصری از طریق برنامه شریک است. علاوه بر این ، تمام حالت های پرواز هوشمندی را که از هواپیمای بدون سرنشین DJI انتظار دارید ، از جمله Active Track و Hyperlapse و همچنین زمان مناسب پرواز 30 دقیقه ای دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید یک هواپیمای بدون سرنشین با بزرگنمایی داشته باشید ، این یکی برای شماست.

 

جهت مشاهده و خرید سایر کوادکوپتر ها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دکتر دی جی ای

x (x)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *