تازه ترین پهپاد های جهان

سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری skydio

سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری skydio

سرمایه گذاری 170 میلیون دلاری skydio

بودجه تولید کنندگان هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده به تازگی رکورد دیگری را شکسته است ، زیرا سرمایه گذاری Skydio با افزایش 170 میلیون دلاری سری D افزایش یافته است. دور سری D توسط صندوق رشد Andreessen Horowitz اداره می شد.

اعلامیه آخرین فصل از داستان خیره کننده Skydio است. پلتفرم خودمختار Skydio که در سال 2019 معرفی شد ، فناوری پیشرفت در صنعت بود. برای صنعت تجاری ، این سطح جدید از استقلال اجازه می دهد تا مأموریت های پیچیده با دقت انجام شود – بدون اینکه کاملاً به مهارت خلبان انسانی بستگی داشته باشد. این شرکت پیش از این بزرگترین دور سرمایه گذاری در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین را با 100 میلیون دلار در ژوئیه سال 2020 دریافت کرده بود: این دور جدید سرمایه گذاری Skydio “کل بودجه را به بیش از 340 میلیون دلار با ارزیابی فعلی بیش از 1 میلیارد دلار افزایش می دهد” ، . “با سرمایه اضافی جمع شده ، Skydio توسعه محصول و گسترش فروش جهانی را تسریع می کند تا از تقاضای سریع در حال رشد برای راه حل های مستقل هواپیماهای بدون سرنشین خود پشتیبانی کند.”

“موج اولیه هیاهو در اطراف هواپیماهای بدون سرنشین سازمانی سالها پیش گذشت ، اما اکنون شاهد رشد واقعی این بازارها هستیم. خودمختاری کلید دستیابی به مقیاس هواپیماهای بدون سرنشین است و Skydio خود را به عنوان شرکت تعیین کننده در این گروه تاسیس کرده است. ما از ادامه سرمایه گذاری در این ترکیب جادویی از فناوری پیشرفت ، رشد سریع و تیمی باورنکردنی در بازاری که از نقطه عطف عبور می کند ، هیجان زده هستیم. “، دیوید اولویچ ، شریک عمومی در Andreessen Horowitz گفت

“از لحظه ای که ما با تیم Skydio آشنا شدیم و S2 را در عمل دیدیم ، ما می دانستیم که این یک شرکت در حال تغییر جهان است. به همه مشاغل خطرناکی که برای انجام کارهایی به نردبان ، مهار یا هلی کوپتر احتیاج دارید فکر کنید که اکنون با Skydio می توان با خیال راحت و کارآمدتری انجام داد. هواپیماهای بدون سرنشین مستقل امکان زیرساخت سالخوردگی ما را کنترل می کنند و اولین پاسخ دهندگان ما نسبت به گذشته آگاهی بیشتری از وضعیت خواهند داشت. “، گفت: باستیا جانماات ، شریک شرکت Linse Capital.

هواپیماهای بدون سرنشین Skydio در ایالات متحده تولید می شوند که همچنین با دور شدن دولت ایالات متحده از سیستم عامل های فن آوری تولید شده توسط چین ، یک نقطه فروش مهم برای مشتریان دولت نیز ثابت شده است. Skydio’s دولت و راه حل ایمنی عمومی ، Skydio X2D ، در لیست Blue sUAS دولت ایالات متحده قرار گرفت: یک لیست کوتاه تنها از 5 سیستم عامل ایمن تأیید شده و تأیید شده. دولت آمریكا همچنین به رسمیت شناختن فن آوری هواپیماهای بدون سرنشین به عنوان یك بستر ضروری ، با ارائه بودجه CARES Act در طی همه گیر شدن بیماری Skydio و سایر شركت های هواپیماهای بدون سرنشین اشاره كرده است.

این سیستم عامل خودمختاری است که Skydio را در بازارهای مصرف کننده ، تجاری و دولتی برجسته کرده است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: “طی سال گذشته Skydio در هر رده بازار پیشرفت چشمگیری داشته است.” “از پذیرش مداوم Skydio 2 توسط مصرف کنندگان ، تا بزرگترین معامله هواپیماهای بدون سرنشین سازمانی با EagleView برای بازرسی سقف مسکونی ، تا انتخاب نهایی برای ادغام نهایی به عنوان بخشی از برنامه شناسایی برد کوتاه ارتش ، Skydio در تعداد بیشماری از استقرارها انتخاب شده است در سراسر شرکت های ساختمانی ، بخش های حمل و نقل ، آب و برق و ادارات پلیس. شرکت های پیشرو و سازمان های بخش دولتی ، از جمله مهندسی جیکوبز ، سوندت ساخت و ساز ، گشت هوایی مدنی ایالات متحده ، وزارت حمل و نقل اوهایو ، وزارت حمل و نقل کارولینای شمالی ، PD بوستون و آتش نشانی مترو ساکرامنتو ، برای بازرسی زیرساخت ها به پهپادهای مستقل Skydio اعتماد می کنند ، جستجو و امداد و نجات ، آگاهی از موقعیت ، واکنش به شرایط اضطراری و موارد استفاده دیگر. ”

“این یک نقطه عطف مهم برای ما به عنوان یک شرکت ، بلکه همچنین برای صنعت هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده است. ما و مشتریان خود اثبات می کنیم که یک شرکت آمریکایی می تواند از طریق هوش مصنوعی و خودمختاری در این صنعت پیشرو باشد. همه چیز در حال حاضر بسیار هیجان انگیز است ، اما ما فقط سطح آنچه هواپیماهای بدون سرنشین مستقل انجام می دهند را خراشیده ایم. ”

 

x (x)
x (x)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *