مقایسه کوادکوپتر های dji

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

مقایسه مویک مینی 4 پرو با مینی 3 پرو

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

در این مطلب میخواهیم مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو را برسی کنیم و ببینیم چه تفاوت هایی بین این دو محصول پرفروش وجود دارد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

ما در قسمت های مختلف، از قابلیت‌ های دوربین ارتقا یافته و ویژگی ‌های هوشمند تا آسان تر شدن استفاده و بهبود پایداری، برسی خواهیم کرد. علاوه بر این، در مورد تغییرات عملکرد پرواز هم بحث خواهیم کرد و در مورد بهبود طول عمر باتری و برد هر دو دستگاه بحث خواهیم کرد. در نهایت، لوازم جانبی و کنترل از راه دور به روز شده را مورد توجه قرار خواهیم داد.

مویک مینی ۴ پرو

پیشرفته ترین پهباد دوربین دار مینی تا به امروز مویک مینی ۴ پرو هست که قابلیت تصویر برداری قدرتمند، سنجش موانع از همه طرف از مهمترین قابلیت های این پهباد است.

هلی شات مینی ۴ پرو آخرین مدل از سری مینی پهباد های کوچک و تاشو زیر ۲۵۰ گرمی است. مینی ۴ پرو اولین پهباد از این سری پهباد هستش که دارای تشخیص و دوری از موانع در همه طرف و نقاط راه است، همچنین دارای قابلیت عکاسی عمودی واقعی است که برای برنامه هایی که از ویدیو های عمودی استفاده میکنند بسیار مناسب است.

مقایسه مویک مینی 4 پرو با مینی 3 پرو

 

با یک بار شارژ میتواند تا ۴۵ دقیقه با باتری مخصوص خودش در هوا بماند. یکی از بهترین دوربین این پهباد لنز ۲۴ میلیمتری دارد و میتواند تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی و روی گیمبال ۳ محوره قرار میگیرد که میتواند تا ۶۰ درجه به سمت بالا تغییر جهت بدهد. این دوربین توانایی این را دارد که تا ۲ برابر برای عکسها و تا ۴ برابر برای فیلم برداری کادر را میبندد.

مویک مینی ۳ پرو

پهباد تخصصی مینی ۳ پرو در سال ۲۰۲۲ توسط کمپانی بزرگ و معروف دی جی آی معرفی و رونمایی شد. این پهباد یک مدل قبل از مویک مینی ۴ پرو هستش.

مینی ۳ پرو با وزن دقیق ۲۴۹ گرم و کیفیت دوربین ( 4k ) همچنین عکاسی عمودی که از قابلیت های منحصر به فرد پهباد است. این پهباد با وزن کمتر از ۲۴۹ گرم و با ویژگی هایی مثل قابلیت تا شدن و انداره کوچک و کم حجم بودن آن باعث شده که یا مقررات بین الملل سازگار بشود و در سطح بالایی از این سری از پهباد ها قرار بگیرد.

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

مقایسه مینی ۳ پرو و مینی ۴ پرو

دوربین:

مویک مینی ۴ پرو با دوربین پیشرفته، مجهز به سنسور CMOS 1/1.3 اینچی، ISO Native Fusion، دیافراگم f/1.7 و پیکسل‌های 4 در 1 2.4 میکرومتر، جزئیات پیچیده را بدون زحمت ثبت کنید. محدوده دینامیکی بالا، جزئیات برجسته و سایه‌ای را تضمین می‌کند که نتیجه‌ای بی‌نظیر را در هر فریم ارائه می‌دهد.

 Mini 4 Pro با دوربینی با رزولوشن بالاتر از سلف خود برتری می‌یابد، و ویدیوهای 4K HDR با سرعت 60 فریم بر ثانیه را در مقایسه با ویدیوهای 4K HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه در Mini 3 Pro انجام می‌دهد.

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

بهتر شدن عملکرد پرواز:

هر دو پهپاد تازه کار، پایداری و کنترل پرواز را بهبود بخشیده اند. Mini 4 Pro دارای سیستم های تشخیص و اجتناب از موانع همه جهته پیشرفته تری است که پروازهای ایمن تری را برای تازه کار ها تضمین می کند. این دستگاه مجهز به چهار سنسور دید با زاویه باز و دو سنسور دید رو به پایین است که به خوبی موانع را در هر جهت تشخیص می دهد. ایمنی پیشرفته بیشتر از طریق ادغام سیستم‌های پیشرفته کمک خلبان (APAS) تضمین می‌شود که ترمز خودکار و دور زدن در طول پرواز را برای تجربه‌ای بدون نگرانی تسهیل می‌کند.

Mini 4 Pro به لطف بهره وری باتری بهبود یافته، دارای زمان پرواز طولانی تا 34 دقیقه است. علاوه بر این، Mini 4 Pro دارای قابلیت انتقال ویدیوی O4 DJI است. از کنترل فوق‌العاده پاسخ‌گو و فیدهای زنده FHD 1080p/60fps از فواصل تا 20 کیلومتر لذت ببرید.

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

بهتر شدن پرواز برای تازه کاران:

Mini 4 Pro راه های پرواز هوشمند را برای کمک به خلبانان تازه کار و بهبود تجربه کاربری معرفی می کند.

Mini 4 Pro  سه روش بصری برای گرفتن عکس های دلخواه شما ارائه می دهدSpotligh ، Point of Interest و  ActiveTrack 360 درجه پیشگامانه، با ویژگی های بهبود یافته ردیابی سوژه. انگشت خود را در امتداد رابط چرخ ردیابی بکشید تا عکس‌های سینمایی بدون دردسر بگیرید.

قابلیت‌های سنجش موانع همه جانبه دستگاه، اجتناب از موانع را ممکن می‌سازد و ردیابی هموارتر و پایدارتر را تسهیل می‌کند و دستیابی به نتایج در سطح حرفه‌ای را بسیار آسان می‌کند.

طراحی و قابل حمل:

Mini 4 Pro  به طراحی جمع و جور و سبک وزن قبلی خود ادامه می دهد. Mini 4 Pro با وزن کم 249 گرمی، قابلیت حمل همراه با راحتی مطلق را نشان می دهد. در بیشتر کشورها و مناطق نیازی به آموزش یا ثبت نام نیست. با Mini 4 Pro به عنوان همراه مطمئن و بی دردسر خود، فوراً برای شروع ماجراهای هوایی نفس گیر آماده شوید.

مقایسه مویک مینی ۴ پرو با مویک مینی ۳ پرو

کنترل از راه دور:

Mini 4 Pro  دارای لوازم جانبی به روز و ارتقا یافته است، از جمله محافظ پروانه، کیف حمل چند منظوره، و طیف گسترده ای از هاب های شارژ برای رفع نیازهای مختلف. این پیشرفت ها منعکس کننده نیازهای در حال تحول خلبانان تازه کار هواپیماهای بدون سرنشین هستند و راحتی و تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

عملکرد و ارزش خرید:

Mini 4 Pro عملکرد ایمنی را با ترکیب یک سیستم سنجش موانع همه جهته پیشرفته تر و سخت افزار بهبود یافته بهبود می بخشد. به عنوان مثال، Mini 4 Pro شامل یک کنترل از راه دور بازطراحی شده است که ارگونومی بهتر و قابلیت استفاده بیشتر را برای تازه کار ها ارائه می دهد.

هنگام مقایسه Mini 4 Pro با Mini 3 Pro، تازه کار ها می توانند انتظار افزایش عملکرد کلی داشته باشند. اگرچه Mini 4 Pro دارای برچسب قیمت کمی بالاتر است، ویژگی‌ها و پیشرفت‌های اضافی آن را ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و ارزش پولی بهتری را ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری مقایسه

در نتیجه،  Mini 4 Pro با ارائه انبوهی از پیشرفت‌ها در مقایسه با نسل قبلی خود، Mini 3 Pro، به‌طور غیرقابل انکاری، سطح پهپادهای دوربین کوچک را افزایش می‌دهد.

از قابلیت‌های دوربین ارتقا یافته و پایداری پرواز بهبود یافته تا مجموعه‌ای از حالت‌های پرواز هوشمند و طراحی جذاب و سبک وزن، Mini 4 Pro برای خلبانان مبتدی که به دنبال ورود به دنیای عکاسی هوایی هستند، انتخاب ایده‌آلی است.

Mini 4 Pro با قابلیت استفاده بهتر، عملکرد چشمگیر و ارزش، واقعاً از رقبا بالاتر می رود. پس اگ تازه به دنبال خرید پهبادی خوب برای ماجراجویی و سفر های خود هستید بی شک پهباد های دی جی آی سری مینی خصوصا مینی ۴ پرو ارزش خرید بسیار بسیار بالایی دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *