تازه ترین پهپاد های جهان

دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

دوربین گیمبال DJI پاکت ۲

دوربینی برای ولاگر ها و افرادی که تولید محتوا میکنند برای شبکه های اجتماعی این دوربین دارای وزن سبک و قابلیت فیلم و عکاسی حرفه ای را دارید

اگر جزو ان دسته از افرادی هستید که علافه مند به ولاگ ساختن و فیلم برداری حرفه ای هستید این مقاله را در مورد دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ به شما پیشنهاد میکنم.

این دوربین با قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4k و سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد و وزن آن تنها 117 گرم می باشد و میتوانید به راحتی ان را حمل کنید یا در جیب خود بگزارید.

امکان زوم 4 برابر در زمان فیبم برداری و 8 برابر در زمان عکس برداری به شما این امکان را میدهد که سوژه عکاسی خود نزدیک تر شوید.

به ذلیل طراحی خاص امکتن اتصال اوازم جانبی این دوربین هم فراهم شده شما می توانید 3 پایه یا میکروفون را به گیمبال خود وصل کنید. این محصول شامل 4 عدد میکروفون است که روی بدنه محصول قرار دارد و یه صورتی طراحی شده است که زیر دست شما قرار نگیرد و صدای محیط را به خوبی ظبط کند .

تایم‌لپس‌های متحرک (Motion Timelapse)، که معمولا برای اجرا به تجهیزات زیادی نیاز دارد یکی از نقاط قوت این گیمبال کوچک است. این حالت در کنار حالت‌های تایم لپس معمولی و Hyperlapse قرار دارد و شما اکنون می‌توانید از عکاسی Raw و سیستم ردیابی Active Track 3.0 خود DJI نیز بهره ببرید.

چیزی که همه را شگفت زده میکند دوربین این محصول می باشد سنسور 1/1.7 اینچی در دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ به کار رفته و شایان ذکر است که این سنسور از گوشی موبایل iPhone 12 و سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا نیز بزرگتر است.

دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

طراحی دوربین گیمبال DJI پاکت ۲

با طول 12.5 سانتی و وزن 117 گرمی تقریبا شبیه به نسخه قبلی میباشد و میتوانید به راحتی آن را در جیب قرار دهید.روی این محصول صفحه نمایش وجود دارد کلید حالت فوکوس و ظبط و Function در همین بخش قرار دارند. در یکی از لبه های این گیمبال یک اسلات کارت حافظه میکرو SD قرار دارد . این محصول برای آن دسته از افرادی که به دنبال گیمبال ضد آب نیاز دارند مناسب تیست و جای شارژ این گیمبال در زیر محصول قرار دارد و شارژر MICRO USB به این محصول وصل میشود.

قابلیت استریم زنده‌ی این دوربین هم باعث شده که افراد نیازمند به پخش زنده در فیسبوک و یوتیوب به صورت بیسیم، به این محصول علاقه‌مند شوند. همچنین این دوربین از سرویس RTMP (Real-Time Messaging Protocol) نیز پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر می‌توانید ویدیوهای خودتان را علاوه بر فیسبوک و یوتیوب، به صورت مستقیم در سرویس‌های دیگر مثل Twitch نیز استریم کنید.

مشخصات دوربین

سنسور 64 مگاپیکسلی گیمبال DJI پاکت 2 تصاویر را با تکنولوژی four-in-one pixel binning ثبت می‌کند. این دوربین توانایی فیمبداری با رزولوشن 4k و 1080p را با  ماکزیمم فریم ریت 60fps نیز دارد و می توانید فریم ریت‌های 24، 25، 30، 48 و 50 را نیز انتخاب کنید.

دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

دوربین گیمبال DJI پاکت ۲ | Pocket 2

باتری و مشخصات

در صورتی که این گیمبال را روی 3 پایه قرار دهید به خوبی  میتواند سوژه را تعقیب کند .

باتری این محصول با توجه به وزن کم و کوچکی گیبال کوچک است باتری 875 میلی آمپر این گیمبال به نظر ظعیف می رسد اما اینگونه نیست اگر شما با کیفیبت 1080p فیلمبرداری کنید تا 2 ساعت میتوانید به فیلم برداری ادامه دهید اما اگز رزولوشن را بالا تر ببرید این زمان تا 1 ساعت پایین می آید.

کارت حافظه قابل استفاده در این گیمبال کارت حافظه‌ی UHS-1 می باشد .

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *