تعمیرات تخصصی محصولات dji

تعمیرات تخصصی محصولات dji 

 

مرکز تعمیرات دکتر دی جی آی با سابقه ای طولانی و درخشنان به عنوان مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات پهپاد در کشور فعالیت دارد، زمینه فعالیت این مرکز تنها در رابطه با کوادکوپتر نبوده بلکه تمامی مولتی روتور ها و هواپیمای های بدون سرنشین بال ثابت را نیز طراحی و ساخت و تعمیر می کنند.

دیگر نگران تعمیرات محصولات خود نباشید : دکتر dji آماده خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی است. کافی است با واحد تعمیرات دکتر dji ارتباط برقرار نمایید و از بروزترین و مجهزترین خدمات تعمیراتی کوادکوپتر های dji بهرمند شوید.

اگر برای کوادکوپتر شما چه dji و چه parrot و ….. حادثه ای رخ داده اصلا نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید زیرا مراکز تعمیرات drdji  در سراسر کشور به صورت تمام وقت در کنار شما بوده و تمامی خدمات چه در زمینه تعمیرات و چه سوالات شما را در همه مکان ها و زمان ها پاسخگو می باشد.

 

کافی است تعمیرات کوادکوپتر خود را در قسمت ثبت تعمیرات وارد نمایید تا مسئولان تعمیرات با شما تماس حاصل نماییند و در خواست شما را پیگیری نمایند و در کمترین زمان ممکن تعمیرات شما را انجام دهند و پرنده شما آماده تحویل نمایند.

 

از آنجایی که محصولات dji در کشور ما بیشتر و عامه پسندتر است، دکتر dji بر خود این رسالت را دانست تا عمده فعالیت های خود را در زمینه تعمیرات تخصصی محصولات dji متمرکز نمایید. در همین راستا این دکتر dji مرکزی مستقل در زمینه تعمیرات تخصصی محصولات dji ایجاد نمود تا شما هم وطنان بدون هیچ گونه نگرانی و استرس تعمیرات کوادکوپتر خود را به این مرکز بسپارید و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پرنده شما تعمیر و آماده تحویل به شما هم وطنان شود.

تعمیرات تخصصی محصولات dji

  1. تعمیرات تخصصی مویک 3
  2. تعمیرات تخصصی مویک ایر 2 اس
  3. تعمیرات تخصصی مویک 2 پرو
  4. تعمیرات تخصصی فانتوم 4 پرو v2
  5. تعمیرات تخصصی مویک مینی 2
  6. تعمیرات تخصصی اینسپایر 2
  7. وسایر محصولات dji

این تنها بخشی از زمینه فعالیتی مراکز تعمیراتی دکتر dji در سراسر کشور می باشد محصولات dji خود را با خیال راحت از ما بخرید و نگران تعمیرات آن ها نباشید.

نمونه ای از تعمیرات تخصصی انواع محصولات dji در نمایندگی های سراسر کشور

اجزا عمده و تشکیل دهنده محصولات dji
اجزا عمده تشکیل دهنده محصولات dji
دوربین
گیمبال
باتری
برد ESC
برد اصلی
سنسور های عدم برخورد به مانع
تعداد 4 عدد موتور
برد GPS
برد IMU
پوسته و بدنه کوادکوپتر

نمونه ای از خدمات تعمیرات مراکز سراسر کشور دکتر DJI

تعمیرات محصولات DJIتعمیرات محصولات DJIتعمیرات محصولات DJIتعمیرات محصولات DJIتعمیرات محصولات DJI

تعمیرات محصولات DJIتعمیرات محصولات DJIتعمیرات محصولات DJIتعمیرات DJIتعمیرات DJI

 

برای ثبت تعمیرات کوادکوپتر خود اینجا کلیک کنید

لازم است بدانید نیروی های کار مرکز تعمیرات محصولات dji کاملا دوره دیده و از بین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی هوافضا و مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر بوده و کاملا در این زمینه آموزشات لازم را فرا گرفته اند.

باعث افتخار است که drdji توانسته با تکیه بر دانش جوانان کشور اقدام به تعمیر این محصولات در کشور نمایید و در همین راستا اشتغال زایی مناسبی و درخور کشور را در مرکز خود ایجاد نموده تا جوانان کشور بتوانند در بستری مناسبی و در راستای تحصیلات خود وارد فضایی کاری شوند.

 

این باعث افتخار است برای مجموعه دکتر دی جی آی که شما هم وطنان برای تعمیرات تخصصی محصولات dji به مرکز تعمیرات پهپاد دکتر dji اعتماد کنید و تعمیرات کوادکوپتر خود را به ما بسپارید .

اطمینان از شما تعمیرات تخصصی و کیفت از ما

 

 

5 دیدگاه در “تعمیرات تخصصی محصولات dji

  1. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    واقعا کارتون عالیه
    هم نحوه رفتارتون عالی بود و هم سریع هلیشاتمو درست کردید واقعا ممنونم

    1. دکتر دی جی آی گفت:

      خواهش میکنم
      انجام وظیفه بود

  2. مهدی گفت:

    کارتون عالیه

  3. سید رضا منتظری راد گفت:

    سلام و عرض ادب من یک گیمبال دارم که هرکاری میکنم شارژ نمیشه تازه هم خریدم نمیدونم چکار باید بکنم از دیجیکالا خریدم آیا گارانتی داره و یا میشه تعمیر کرد .

    1. دکتر دی جی آی گفت:

      سلام
      چه مدل گیمبال ؟
      بله انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *