تازه ترین پهپاد های جهان

مویک ایر 2

مویک ایر 2

مویک ایر 2

 

مشخصات محصول

570گرموزن کوادکوپتر مویک ایر 2
180 × 97 × 84میلی مترسایز مویک ایر 2 در حالتی که بازو ها  تاشده اند
183 × 253 × 77میلی مترسایز مویک ایر 2 در حالتی که بازوه ها باز هستند
302میلی متراندازه مورب
34 دقیقهحداکثر  تایم پروازی (بدون باد)
33 دقیقهحداکثر زمان هاور در هوا(بدون باد)
18.5 کیلومترحداکثر محدوده پروازی
19متر بر ثانیه (مدS)بیشرین سرعت افقی
12متر بر ثانیه(مدN)
5متر بر ثانیه(مدT)
4متر بر ثانیه (مدS)حداکثر نرخ صعود
4متر بر ثانیه (مدN)
3متر بر ثانیه (مدS)حداکثر نرخ نزول
3متر بر ثانیه (مدN)
5000متربیشترین ارتفاع پروازی از سطح دریا
29-38کیلومتر بر ساعتحداکثر سرعت باد
10- تا 40+ درجه سانتی گراددما کاری

مویک ایر 2 محصول جدید از DJI که در سال 2020 معرفی کرد و توانمندی خود را به رخ رقیبان کشاند. این کوادکوپترDJI MAVIC AIR 2 دوربینی با توانایی عکس برداری 48 مگاپیکسل است و از فیلم برداری 4K و 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند . عکاسی ,ویدیو,پاناروما,محتوای سینمایی همگی را می توانید با کواد کوپتر مویک ایر 2 تجربه کنید.

امکان پرواز طولانی تر در این محصول شما می توانید حداکثر 34 دقیقه پرواز کنید و از پرواز لذت ببرید .

امکانات بی نظیر محصول میتوان به برد رادیویی این پهپاد اشاره کرد گه برد رادیویی آن تا 10 کیلومتر است و میتواند عکس و فیلم ها را تا برد 10 کیلومتر ارسال کند.

یکی از مهم ترین آپشن های MAVIC AIR2 میتوان به سیستم تعقیب ACTIVE TRACK  سوژه اشاره کرد که در این کوادکوپتر برای اولین بار ار نسخع 3.0 استفاده کرد. این پهپاد در دو پکیج معرفی شده که این دو پکیج شامل استاندارد و کمبو است.

 

کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در مویک ایر 2

کیفیت فیلمبرداری با این پهپاد، 4K / 60fps است. با استفاده از پروفایل فلت رنگ D-Cinelike، اطلاعات بیشتری برای پردارش عکس، بعد از عکاسی وجود دارد. با استفاده از کدک ویدئویی HEVC (H.265)، نه تنها فضای کمتری برای ذخیره‌سازی عکس و فیم نیاز می باشد ، بلکه با در اختیار داشتن جزئیات بیشتر از سوژه، پویایی عکس و فیلم چندین برابر بیشتر است.

سنسور تصویر Quad Bayer به کار برده شده در این هلی شات، کیفیت عکس و فیلم HDR را تا حد زیادی بهبود بخشیده‌است. با استفاده از این سنسور، تصویربرداری در چند سطح نوری مختلف انجام شده و مناطق تاریک و روشن به گونه ای از هم جدا می‌شوند که تعادل نور و پویایی عکس به حداکثر میزان خود برسد.

با استفاده از سنسور CMOS 1/2 اینچی، Mavic Air 2 قادر به عکاسی چشمگیر ۴۸ مگاپیکسلی است. با توجه به افزایش تعداد مگاپیکسل‌ها، بزرگنمایی تصویر، بدون افت کیفیت برای مشاهده جزئیات، به راحتی امکان‌پذیر است.

مویک ایر 2 قابل حمل و کاربر پسند

مویک AIR2 قابل حمل و کاربر پسند

این نسخه نسبت به نسخه اصلی کمی تفاوت ظاهری دارد طراحی تاشو اما کمی بزرگتر نسبت له نسخه اصلی به دلیل بزرگتر بودن وزن نسبتا بیشتری نیز دارد.

کمپانی وزن مولتی روتر را افزایش داده است وزن بیشتر زمان پرواز هلی شات را کاهش می دهد اما پایداری پرواز را بیشتر می کند وزن Mavic air 2 570 گرم است و بال ها قابلیت تاشو دارند این پرنده در ابعادی به به طول، عرض و ارتفاع 18×9.7×8.4 طراحی شده است.

چرخش به دور سوژه با POI 3.0

با این ویژگی شما می توانید یک نقطه را انتخاب کنید و به هلی شات دستور بدهید تا به صورت اتوماتیک به دور آن بچرخد.

PIO کوتاه شده همان عبارت معروف Point Of Interest می باشد که به معنی چرخش به دور یک سوژه یا محور انتخابی می باشد. در اینگونه حرکات کوادکوپتر دقت بالایی به خرج می دهد تا شعاع خود را حفظ کند.

قابلیت تصویر برداری و فیلم برداری HDR

امکان فیم برداری HDR یکی دیگر از امکانات مویک ایر 2 می باشد HDR به این صورت میباشد که شما زمانی به تصویر تگاه میکنید جزئیات تصویر مانند فرو رفتگی ها و بر آمدگی ها برای شما قابل مشاهده است.

دوربین برای ساخت این تصاویر و فیلم‌ها چند تصویر با ایزوی متفاوت تهیه می‌کند که پس از ادغام آنها یک تصویر یا ویدئوی HDR تهیه می‌کند

مویک ایر 2

قابلیت Active Track 3.0

DJI برای MAVIC AIR 2 از نسخه ATVIE TRACK 3.0 استفاده میکند که به صورت حرفه ای می تواند سوژه را دنبال کند این سوژه میتواند یک ماشین یا یک انسان در حال حرکت باشد با این ویژگی میتوان سر تا سر مسیر به صورت اتوماتیک سوژه را دنبال کرد.

مویک ایر 2

ویژگی Spotlight 2.0

هنگامی که پهپاد مویک ایر 2 به صورت هوشمندانه در حال دنبال کردن سوژه مورد نظر شما می باشد ممکن است در حرکت های پیچیده یا مواقعی که سرعت سوژه بالا باشد از قاب دوربین خارج شود. اما ویژگی Spotlight از این رویداد جلوگیری می کند و سوژه را در کادر مرکزی دوربین نگه می دارد.

باتری قدرتمند MAIV AIR 2

یکی از بزرگترین پیشرفت های این محصول نسبت به دیگر کوادکوپترها DJI افزایش مدت زمان پرواز به وسیله باطری قدرتمند که میتواند حدودا 34 دقیقه پرواز کند.

ظرفیت این باطری 3500 میلی آمپر میباشد و از نوع لیتیومی میباشد .

مشخصات دیگر باطری MAVIC AIR2 میتوان به ولتاژ 11.5 ,توان 40 وات ,200 گرم وزن باتری اشاره کردبرای شارژ این باطری به شارژر 13.5 ولت احتیاج است.

باتری دارای FIRMWARE هوشمند است که در زمان کاهش باتری آلارم برای اپراتور ارسال میکند.

 

ریموت جدید با سیستم رادیویی OcuSync 2.0

دی جی ای از یک ریموت جدید برای مولتی روتور در نظر گرفته است. این  فرستنده رادیویی دارای قابلیت OcuSync 2.0 می باشد که برد آن را تا 10 کیلومتر افزایش می دهد شما همچنین می توانید یک فید ویدئویی زنده با کیفت 1080 پیکسل از دورترین نقطه پرواز یعنی فاصله 10 کیلومتری دریافت کنید. هولدر یا نگهدارنده مخصوص تلفن های هوشمند و تبلت در قسمت بالایی ریموت درج شده تا کاربر دید بهتری نسبت به نمایشگر آن داشته باشد. این ریموت فاقد صفحه نمایش می باشد. چند دکمه به همراه جوی استیک های روان که بر روی کنترلر تعبیه شده اند پرواز را آسانتر می کنند. Mavic Air 2 به آنجایی می رود که دور از دسترس است یعنی فاصله 10 کیلومتری که برای فیلم برداری از حیوانات وحشی که نزدیک شدن به آنها میسر نیست یا مکان های صعب العبور که مشاهده آنها جذابیت خاصی دارد.

هلی شات DJI Mavic Air 2
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *