تازه ترین پهپاد های جهان

ویژگی دوربین فانتوم 4 پرو V2

ویژگی دوربین فانتوم 4 پرو v2

ویژگی دوربین فانتوم 4 پرو V2

 

برخی از ویژگی های کلیدی دوربین Phantom 4 Pro V2.0 چیست؟

این دوربین به سنسور یک اینچی 20 مگاپیکسلی مجهز شده و دارای دیافراگم قابل تنظیم دستی از f/2.8 تا f/11 است. همچنین با نیم فشار دادن دکمه شاتر از فوکوس خودکار پشتیبانی می کند و محدوده فوکوس آن از 1 متر شروع می شود. اگر سوژه فراتر از نقطه فوکوس حرکت کرده است، همیشه قبل از گرفتن عکس های اضافی فوکوس کنید. همچنین هنگام انتقال از عکس های نزدیک به عکس های طولانی تر در حین ضبط، فوکوس مجدد مورد نیاز است.

برخی از مزایای Phantom 4 Pro V2.0 برای فیلمبرداری چیست؟

Phantom 4 Pro V2.0 می تواند C4K (4096×2160) را با سرعت 60 فریم بر ثانیه، با حداکثر نرخ بیت 100 مگابیت بر ثانیه ضبط کند. همچنین از کدک H.265 پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که در حین فیلمبرداری تصاویر ثابت بگیرید.

ویژگی ها فانتوم 4 پرو V2

رزولوشن و فرمت عکس های گرفته شده در حین ضبط ویدیو چقدر است؟

عکس‌ها به صورت JPEG با وضوح مشابه ضبط ویدیو گرفته می‌شوند.

مزیت استفاده از فرمت ویدیویی جدید H.265 چیست؟

H.265 50% اطلاعات بیشتری نسبت به H.264 حفظ می کند و تصاویر دقیق و واضح تری ایجاد می کند.

مزیت داشتن کرکره مکانیکی چیست؟

شاتر الکترونیکی ممکن است باعث ایجاد مصنوعات و اعوجاج شود، مانند اعوجاج کرکره غلتشی هنگام عکسبرداری از اشیاء با حرکت سریع. یک شاتر مکانیکی از این امر جلوگیری می کند و تصویری با کیفیت بالا را تضمین می کند.

آیا Phantom 4 Pro V2.0 از تنظیم فوکوس پشتیبانی می کند؟

آره. از حالت اندازه گیری به حالت فوکوس بروید، سپس روی نقطه ای از صفحه نمایش ضربه بزنید تا در آن نقطه فوکوس کنید. فوکوس خودکار را می توان با نیم فشار دادن دکمه شاتر قبل از فشردن کامل دکمه برای گرفتن تصویر فعال کرد. فوکوس را می توان بین 1 متر و بی نهایت تنظیم کرد.

ویژگی های اصلی لنز دوربین فانتوم 4 پرو V2.0 چیست؟

Phantom 4 Pro V2.0 از لنز دوربین بهینه‌سازی شده برای تصویربرداری هوایی، با گستره دیافراگم از f/2.8 تا f/11 و فاصله کانونی معادل 24 میلی‌متر استفاده می‌کند. مجهز به شاتر مکانیکی و محدوده دیافراگم قابل تنظیم، با پشتیبانی از فوکوس خودکار.

جهت خرید کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کوادکوپتر فانتوم 4 پرو V2

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *