تازه ترین پهپاد های جهان, مقایسه کوادکوپتر های dji

مقایسه مویک مینی 3 پرو با مویک مینی اس ای

مقایسه مویک مینی 3 پرو با مویک مینی اس ای

⊗طراحی⊗

مویک مینی 3 پرو :

DJI Mini 3 Pro دارای طراحی کاملاً جدیدی است که برای بهره‌گیری بیشتر از هر پرواز بهینه شده است. با ملخ‌های بزرگ‌تر، بدنه آیرودینامیک و جلوگیری از موانع قدرتمند، طراحی ساده‌شده اجازه می‌دهد تا زمان پرواز طولانی‌تر و ایمنی بیشتر داشته باشد.
گیمبال بازطراحی شده محدوده چرخش بیشتری را برای عکاسی با زاویه کم و عکاسی عمودی واقعی ارائه می دهد و امکانات خلاقانه بی پایانی را فراهم می کند. تمام جنبه های این فیس لیفت به دقت در نظر گرفته شده است تا مینی را به ارتفاعات بی سابقه ای برساند.

برای افراد خلاق، استفاده بدون دردسر در حال حرکت بسیار مهم است. Mini 3 Pro با وزن کمتر از 249 گرم، استفاده را راحت کرده و همین باعث توجه بیشتر مشتریان به این محصول شده است…. طراحی جمع‌وجورآن ،حمل ونقل آن را نیز آسان می‌کند تا در پیاده‌گردی بعدی، یک روز در ساحل، یا یک استراحت بداهه آخر هفته را با خود ببرید. الهام بگیرید و هر زمان که خواستید عکس های خیره کننده بگیرید.

مویک مینی اس ای:

تقریباً به سبک یک گوشی هوشمند

با وزن کمتر از 249 گرم، Mini SE سبک وزن است و از یک گوشی هوشمند معمولی سنگین تر نیست. این نه تنها Mini SE را بسیار کاربردی می کند، بلکه آن را در رده پایین ترین وزن پهپادها قرار می دهد که به معنای مقررات قانونی کمتر در برخی کشورها است. [1]

 

⊗تایم پروازی⊗

یکی دیگر از دلایل مشتریان مویک مینی 3 پرو زمان پروازم این کوادکوپتر در آسمان است که برای مصرف کننده خیلی مهم است…

تایم پروازی به واسطه باتری قدرتمندی که در مویک مینی 3 پرو استفاده شده به حداکثر 45 دقیقه رسیده است یکی دیگر از دلایل افزایش تایم پروازی کم شدن وزن پرنده هم میتواند باشد.

اما مدت زمان پرواز مویک مینی اس ای به علت قدرت کمتر باتری کمتر بوده و به حداکثر 30 دقیقه رسیده است .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *