تازه ترین پهپاد های جهان

سوالات متداول راجب مویک مینی 3 پرو

سوالات متداول راجب مویک مینی 3 پرو

سوالات متداول راجب مویک مینی 3 پرو

آیا DJI Mini 3 Pro ضد آب است؟

 
خیر! در حین استفاده از تماس با آب خودداری کنید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند.
اگر در طول پرواز باران می بارد، لطفاً در اسرع وقت برگردید، فرود بیایید و قبل از استفاده مجدد منتظر بمانید تا هواپیما در داخل و خارج کاملاً خشک شود.
 

قبل از استفاده از DJI Mini 3 Pro کدام برنامه را باید نصب کنم؟

DJI Mini 3 Pro فقط با برنامه DJI Fly قابل استفاده است. می توانید اپلیکیشن DJI Fly را از قسمت دانلود وبسایت رسمی دیجی دانلود کنید. لطفا سازگاری در وب سایت را بررسی کنید.
* اگر از DJI RC به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده می کنید، برنامه DJI Fly از قبل نصب شده است.
جهت مشاهده و خرید نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

چرا DJI Mini 3 Pro ظاهری کاملاً جدید دارد؟

طراحی جدید DJI Mini 3 Pro دارای مزایای زیر است:
1. عمر باتری طولانی تر با همان اندازه جمع و جور: طراحی جدید امکان اتصال ملخ های بزرگتر را فراهم می کند و کارایی ملخ ها و هواپیما را بهبود می بخشد و در نتیجه عمر باتری بیشتر می شود.
2. منطقه تشخیص بزرگتر: طراحی جدید امکان ادغام حسگرها با میدان دید بزرگتر را فراهم می کند و دامنه تشخیص را بیشتر می کند. بنابراین DJI Mini 3 Pro حسگرهای بینایی قدرتمندتری را ارائه می‌کند که انعطاف‌پذیری و ایمنی را در طول پرواز و اجتناب از موانع را بهبود می‌بخشد.
3. عکس های عمودی واقعی و محورهای توسعه یافته: طراحی جدید امکان گرفتن عکس های پرتره را بدون نیاز به برش دیجیتالی فراهم می کند. آزادی حرکت بیشتر گیمبال به معنای امکان تیراندازی بیشتر و آزادی خلاق بیشتر است. حتی هنگام پرواز با حداکثر سرعت در حالی که هواپیما به شدت به سمت جلو متمایل شده است، محدودیت های کمتری در گیمبال و در نتیجه در زاویه تیراندازی وجود دارد.

چرا سنسورهای دید رو به عقب DJI Mini 3 Pro در بالای هواپیما نصب شده اند؟

DJI Mini 3 Pro از طراحی کاملاً جدیدی برای سنسورهای بینایی استفاده می کند. در نتیجه، هنگام پرواز به عقب، سنسورها توسط ملخ پوشانده نمی شوند. این محدوده تشخیص و عملکرد را بهبود می بخشد تا امنیت بیشتری برای شما فراهم کند.

DJI Mini 3 Pro هنوز با چه قدرت باد می تواند پرواز کند؟

مقاومت DJI Mini 3 Pro در برابر باد 10.7 متر بر ثانیه (سطح 5) است.
* مقاومت باد به قدرت محرک بستگی دارد. با توجه به وزن کم پهپاد، لرزش های جزئی در بادهای شدید قابل انتظار است. یک درایو قدرتمند تضمین می کند که پهپاد به طور پایدار شناور می شود یا ایمن به نقطه شروع باز می گردد. DJI Mini 3 Pro به طور خودکار گیمبال را کنترل می کند تا کمی تنظیم شود تا مطمئن شود فیلم همیشه پایدار است و تحت تأثیر باد قرار نمی گیرد.

آیا طراحی بدون فن DJI Mini 3 Pro محدودیت های استفاده را اعمال می کند؟

DJI Mini 3 Pro فاقد فن داخلی است که به طور موثر مصرف انرژی پهپاد را کاهش می دهد و عمر باتری را افزایش می دهد. از باد تولید شده توسط ملخ ها برای دفع گرما در طول پرواز استفاده می کند و از اتلاف گرما عالی و جلوگیری از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند.
اگر DJI Mini 3 Pro برای مدت طولانی در حالت آماده به کار بماند، دمای آن ممکن است به طور مداوم افزایش یابد. مدیریت دمای داخلی به پهپاد این امکان را می دهد که دمای فعلی را در حالت آماده به کار تشخیص دهد و تصمیم بگیرد که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، به طور خودکار خاموش شود.
زمان های معمول آماده به کار DJI Mini 3 Pro به شرح زیر است. در صورت تجاوز از زمان، پهپاد ممکن است به طور خودکار خاموش شود تا از گرمای بیش از حد جلوگیری شود (در دمای محیط 25 درجه سانتیگراد در داخل خانه آزمایش شده است).
در حالت آماده به کار روی زمین: تقریباً 22 دقیقه
هنگام به روز رسانی سیستم عامل: تقریباً 19 دقیقه (برای 3 به روز رسانی کافی است)
هنگام استفاده از QuickTransfer بلافاصله پس از روشن شدن: تقریباً 35 دقیقه
هنگام استفاده از QuickTransfer پس از فرود: تقریباً 35 دقیقه

آیا DJI Mini 3 Pro الزامات کلاس C0 مقررات اتحادیه اروپا هواپیماهای بدون سرنشین را برآورده می کند؟

DJI Mini 3 Pro مطابق با پیش‌نویس‌های فعلی کلاس C0 مقررات اتحادیه اروپا برای هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده است که قرار است در آینده لازم‌الاجرا شود. ما در حال حاضر در حال انجام آزمایش صدور گواهینامه بر اساس این استانداردهای پیش‌نویس هستیم و به شما اطلاع می‌دهیم که چگونه هواپیمای بدون سرنشین خود را پس از دریافت تکلیف کلاس تأیید کنید.
در حال حاضر، هر پهپادی زیر 250 گرم بدون توجه به اینکه تکلیف کلاسی دریافت کرده باشد یا خیر، مشمول همان قوانین و مقررات است. توجه به این نکته مهم است که نگاشت کلاس در حال حاضر در دسترس نیست.
در حال حاضر تمامی پهپادهای DJI با محدودیت‌های خاصی تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ و پس از آن در «رده باز محدود» قابل استفاده هستند.

چرا باتری بزرگتر با 47 دقیقه پرواز برای DJI Mini 3 Pro در اروپا موجود نیست؟

DJI Mini 3 Pro مطابق با پیش‌نویس‌های کلاس C0 فعلی (پهپادهای با وزن کمتر از 250 گرم) از مقررات اتحادیه اروپا برای هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده است که قرار است در آینده لازم‌الاجرا شود.
رگولاتورها در اروپا و سایر حوزه های قضایی در سراسر جهان (به عنوان مثال ایالات متحده یا استرالیا) توافق کرده اند که پهپادهای با وزن کمتر از 250 گرم نمی توانند مانند یک پهپاد سنگین تر در یک تصادف یا برخورد احتمالی آسیب مشابهی ایجاد کنند. از آنجایی که آنها تصور می‌کنند پهپادهای زیر 250 گرم کمترین خطر را دارند، نسبت به پهپادهای سنگین‌تر در معرض محدودیت‌ها و الزامات کمتری هستند.
باتری بزرگتر (Intelligent Flight Battery Plus) حدود 40 گرم به وزن برخاست (Maximum Take-Off Mass, MTOM) DJI Mini 3 Pro اضافه می کند. این امر آن را در کلاس C1 از مقررات برنامه ریزی شده برای هواپیماهای بدون سرنشین اتحادیه اروپا قرار می دهد که محدودیت های بیشتری در استفاده از پهپاد به همراه دارد. با سری Mini، DJI می‌خواهد گروه وسیعی از مشتریان را جذب کند و از محدودیت‌های بیشتر در استفاده از پهپاد جلوگیری کند.

جهت خرید محصول بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید :

خرید مویک مینی 3 پرو پک استاندارد

خرید مویک مینی 3 پرو پک کمبو

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *