تازه ترین پهپاد های جهان

ایمنی کوادکوپتر مویک 3

ایمنی کوادکوپتر مویک 3

ایمنی کوادکوپتر مویک 3

در مقایسه با نسل قبلی، سیستم حسگر onmidirectional در DJI Mavic 3 چه ارتقایی دارد؟

DJI Mavic 3 می تواند موانع را در همه جهات با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد. دوربین‌های حسگر چندگانه با گستره تشخیص وسیع‌تر به Mavic 3 کمک می‌کنند زودتر به موانع پاسخ دهد. در محیطی با نور خوب، Mavic 3 می‌تواند سریع‌تر و روان‌تر از موانع جلوگیری کند و فیلم‌های پایدار را حتی در هنگام پرواز به سمت عقب یا به‌صورت ایمن ثبت کند.

ActiveTrack 5.0 چه پیشرفت هایی نسبت به نسخه قبلی دارد؟

ActiveTrack 5.0 سوژه ها را در هشت جهت ردیابی می کند و امکانات خلاقانه تری را به ارمغان می آورد. ActiveTrack 5.0 که با جدیدترین فناوری تشخیص سوژه تعبیه شده است، از چندین حسگر بینایی به طور همزمان برای تشخیص یک سوژه، متمایز کردن آن از سایر اشیاء و قفل کردن سوژه در کادر استفاده می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا برای نتایج طبیعی تر، زاویه های ردیابی را به آرامی تنظیم کنند. به لطف محیط جدید و الگوریتم‌های حسگر سوژه، Mavic 3 زودتر به حرکات سوژه و اطلاعات محیط پاسخ می‌دهد و مسیر ردیابی بهینه‌تری را از قبل برای ضبط فیلمی صاف و پایدار برنامه‌ریزی می‌کند.

 

نمای کلی سنسور های مویک 3

Advanced RTH در مقایسه با نسخه قبلی چه پیشرفت هایی دارد؟

DJI Mavic 3 در مقایسه با 20 متر نسخه قبلی خود حداکثر فاصله سنجنده رو به جلو 200 متر در طول RTH دارد. در طول پرواز، Mavic 3 از فناوری پیشرفته سنجش محیطی برای تعیین ایمن ترین و کم مصرف ترین مسیر پرواز برای بازگرداندن پهپاد به نقطه اصلی خود استفاده می کند.

تفاوت بین حالت بای پس معمولی و حالت Nifty برای APAS 5.0 چیست؟

در حالت Nifty، حساسیت تشخیص مانع کاهش می یابد. مانورهای دور زدن کمتر قابل توجه خواهند بود، که تاثیر حرکات اجتناب از مانع را بر فیلم شما کاهش می دهد.

جهت خرید این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کوادکوپتر مویک 3

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *