تازه ترین پهپاد های جهان

تنظیمات و نکات پرواز با مویک مینی

تنظیمات و نکات پرواز با مویک مینی

تنظیمات و نکات پرواز با مویک مینی

Mavic Mini پهپاد مناسبی برای مبارزه روزمره است. به بهترین نکات و تنظیمات پرواز داخلی Mavic Mini برای خلبانان مبتدی و با تجربه نگاهی بیندازید. از تنظیمات DJI Fly گرفته تا آماده‌سازی پرواز در فضای داخلی، در این مقاله به همه آن‌ها پرداخته‌ایم!

تنظیمات و نکات پرواز با مویک مینی

علیرغم جذابیت فوق العاده در فضای باز، آب و هوای بد و سایر عوامل غیرقابل کنترل می تواند لذت پرواز با هواپیمای بدون سرنشین خود را دشوار کند. در حالی که پرواز در داخل خانه توصیه نمی شود مگر اینکه کاملاً ضروری باشد، Mavic Mini یک روش مطمئن و مطمئن برای تمرین پرواز در یک فضای کنترل شده ارائه می دهد. با روش های صحیح قبل از پرواز، حالت های پرواز و تنظیمات برنامه، می توانید با خیال راحت ماجراجویی خود را در داخل خانه انجام دهید. بیایید با نکات پرواز داخلی خود شروع کنیم!

نکات قبل از پرواز

پرواز ایمن اولین نگرانی در هنگام پرواز در داخل خانه است. قبل از اینکه Mavic Mini را روشن کنید، ابتدا این نکات قبل از پرواز را رعایت کنید.

1. از محافظ پروانه استفاده کنید

محافظ پروانه 360 درجه Mavic Mini برای پرواز در داخل ساختمان، چه مبتدی و چه یک خلبان با تجربه، الزامی است. گارد سبک وزن با جلوگیری از برخورد پروانه ها به هر جسمی به طور کامل از شما و همه چیز اطرافتان محافظت می کند. با نصب محافظ ملخ، Mavic Mini حداکثر زمان پرواز 18 دقیقه را ارائه می دهد که زمان زیادی برای چرخیدن در داخل خانه است.

Mavic-Mini-360°-Propeller-Guard

2. محیط خود را ترسیم کنید

هر کجا که قصد پرواز دارید، داشتن درک خوب از محیط خود به شما کمک می کند تا با خیال راحت پرواز کنید. هنگامی که یک فضای امن و کنترل شده را آماده کردید، تجسم یا ترسیم مسیر پرواز خود قبل از شروع پرواز مفید است.

3. اتاق خود را آماده کنید

منطقه را بررسی کنید، اشیاء بزرگ را از مرکز اتاق دور کنید، به وسایل آویزان توجه کنید و فضای خالی را برای برخاستن آماده کنید. علاوه بر اینکه به همه اجازه می دهید بدانند کجا و چه زمانی قصد پرواز دارید، حیوانات خانگی خود را به اتاق دیگری منتقل کنید که در آن پرواز نخواهید کرد.

mavic mini indoor

4. شرایط روشنایی را بررسی کنید

این نکته ممکن است ساده به نظر برسد، اما اگر مجبور هستید پهپاد خود را در داخل خانه پرواز دهید، کاملا ضروری است. فقط در طول روز در مناطق پر نور پرواز کنید، سعی نکنید در شب پرواز کنید. هنگامی که در داخل خانه هستید، سیگنال GPS ممکن است از بین برود، به این معنی که Mavic Mini به سنسورهای موقعیت یابی بینایی خود متکی است. سنسورهای پهپاد زمانی بهترین عملکرد را دارند که نور کافی در اتاق وجود داشته باشد، بنابراین ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت این نکته تاکید کنیم.

Mavic Mini در حال پرواز در فضای داخلی

5. CineSmooth را روشن کنید

نکته بعدی ورود به اپلیکیشن DJI Fly و تغییر حالت پرواز به CineSmooth است. این ویژگی سازگار با فضای داخلی، حرکت پهپاد شما را کاهش می دهد و تمام دقت و کنترل مورد نیاز برای پرواز ایمن در داخل خانه را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می‌توانید حساسیت کنترل گیمبال را تنظیم کنید، که به شما کنترل بیشتری بر روی تصاویر خود در هنگام پرواز می‌دهد.

DJI FLY APP CineSmooth Mode

6. Hover را روشن کنید

در حالی که RTH یک ویژگی فوق‌العاده مفید برای استفاده در هنگام پرواز در فضای باز است، به یاد داشته باشید که اگر در فضای بسته پرواز می‌کنید، گزینه شناور را در برنامه DJI Fly انتخاب کنید. این باعث می شود که Mavic Mini در صورت از دست دادن سیگنال، با استفاده از سنسورهای Vision خود در جای خود شناور شود.

هنگام پرواز در فضای داخلی، RTH را در برنامه DJI Fly خاموش کنید

7. سطوح نوردهی را تنظیم کنید

با آخرین نکته قبل از برخاستن به DJI Fly برمی گردیم. سطوح نوردهی خود را در برنامه DJI Fly تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که دید بهینه از گوشی هوشمند خود دارید. تنظیمات مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید پرواز شما ایمن است و تصاویر شما عالی به نظر می رسند.

تنظیمات و نکات پرواز با مویک مینی

Flying Tips
اکنون که برنامه ریزی و تنظیم قبل از پرواز تکمیل شده است، شما آماده پرواز هستید. اما قبل از اینکه به کنترل از راه دور برسید، در اینجا چند نکته ضروری برای پرواز پهپاد خود در داخل خانه آورده شده است.

1. برخاستن دستی
در حالی که خاموش شدن خودکار یکی دیگر از ویژگی‌های راحت Mavic Mini است که برای هر ماجراجویی در فضای باز مناسب است، پرواز در فضای داخلی به یک رویکرد کاملاً جدید نیاز دارد. فقط از تیک آف دستی استفاده کنید که تضمین می کند کنترل کاملی بر پهپاد خود خواهید داشت.

mavic mini indoor

2. نظارت بر وضعیت هواپیماهای بدون سرنشین
به بررسی برنامه DJI Fly برای وضعیت بی‌درنگ هواپیمای بدون سرنشین خود ادامه دهید. همیشه مراقب عمر باتری پهپاد خود و قدرت اتصال سیگنال باشید. محیط های داخلی می توانند در اتصال شما اختلال ایجاد کنند، بنابراین با احتیاط در داخل خانه پرواز کنید.

3. حرکات خود را به حداقل برسانید
هنگامی که در داخل خانه پرواز می کنید، آن را ساده نگه دارید. در حالی که Mavic Mini چندین نوع مختلف QuickShots را ارائه می دهد، سعی نکنید از هیچ یک از این ها در داخل خانه استفاده کنید. حرکات شما باید آهسته و ساده باشد. پرواز در خطوط مستقیم کوتاه را تمرین کنید و حرکات انحراف را به حداقل برسانید تا یک تجربه پرواز ایمن داشته باشید.

4. از اشیا پاک بمانید
از پرواز در نزدیکی سقف، دیوار و سایر اشیا خودداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *