تعمیرات کوادکوپتر DJI FPV

مدت زمان زیادی از انتشار پهپاد DJI FPV نمی گذرد. اکنون بعد از معرفی این کوادکوپتر بی نظیر تصمیم داریم به بررسی قطعات و همچنین تعمیر آن بپردازیم.

تعمیرات کوادکوپتر DJI FPV

به پهباد DJI FPV نگاه کنید قبل از باز شدن قطعات آن بسیار پیچیده به نظر می رسد اما بعد از باز شدن قطعات آن متوجه می شوید که تعمیر و تعویض قطعات آن بسیار آسان تر از مدلهای قبلی است.

دی جی آی با عرضه هواپیمای بدون سرنشینFPV اطمینان حاصل کرده است که ساخت آن کمی متفاوت از هواپیماهای بدون سرنشین قبلی خود است و تعمیر و تعویض قطعات آن بسیار آسان تر از مدل های قبلی می باشد.

برای راحتی تعمیرات کوادکوپتر DJI FPV، دکتر دی جی آی قطعاتی که ممکن است در این محصول خراب شوند و یا نیاز به قطعه یدکی داشته باشند را در وب سایت خود برای عرضه قرار داده است.

تا شما به راحتی و بدون نگرانی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. و در صورتی که تمایلی به انجام تعمیرات آن داشته باشید مرکز تعمیرات دکتر DJI  در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت تعمیرات پرنده شما را انجام خواهد داد.

قطعات FPV

برای خرید قطعات dji روی لینک زیر کلیک کنید

قطعات dji fpv 

 

فروشگاه دکتر دی جی آی کلیه قطعات مربوط به این محصول را در فروشگاه خود موجود دارد. در حال حاضر میتوانید این محصولات را در فروشگاه ما مشاهده نمایید.

آموزش تعمیرات کوادکوپتر dji fpv

هنگامی که پهباد FPV را باز می کنید متوجه می شوید که همه قطعات با پیچ به هم وصل شده اند که بسیار عالی به نظر می رسد چراکه استفاده از چسب معایب خود را دارد و جدا کردن آن بسیار دشوار است. تنها چیزی که با چسب متصل شده خنک کننده است.

تعمیرات کوادکوپتر DJI FPVتعمیرات کوادکوپتر DJI FPV

آموزش تعمیر dji fpv

در ویدیو زیر آموزش تعمیراتdji fpv را مشاهده نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی می توانید با مرکز فنی تعمیرات کوادکوپتر دکتر dji تماس حاصل فرمایید.

اجزای dji fpv

پهباد دی جی آی اف پی وی یک وسیله بزرگ است چراکه اجزای اصلی همگی از هم جدا و روی بردهای خاص خود قرار دارد. جی پی اس، بازوهای پرواز و همه اجزا در یک esc از یکدیگر جدا شده و تعمیر پهباد DJi FPV را ارزان تر و راحت تر می کند. کنترل کننده پرواز در پشت صفحه محافظ گیمبال و محفظه باتری قرار دارد به همین دلیل احتمال خراب شدن در هنگام آسیب کمتر است.

چون esc قطعه ای است که به مرور زمان می سوزد آن را در قسمت عقب پهباد قرار داده اند.
شما می توانید به آسانی تمام سیم های موتور را از حالت لحیم در آورده و آن را باز کنید و یک سیم جدید جا بیاندازید که انجام این تعمیر فقط نیم ساعت زمان نیاز دارد.
بازوها موتورها و آنتن ها نیز به راحتی قابل تعمیر هستند. آنتن ها به جای استفاده از اتصالات لحیم کاری از اتصالات مفصلی استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد که پس از تصادف سریع آنها را عوض کنید. بازوها با پیچ به پهباد وصل می شوند و موتور نیز با پیچ به بازو متصل میشود.

گیمبال FPV

احتمالاً در تصادفات بیشترین آسیب را گیمبال پرنده خواهد داشت. پوشش را با جدا کردن چند پیچ برداشته و براکت فلزی که کابل‌های گیمبال را نگه داشته است باز میکنیم و گیمبال را جدا می کنیم. برای به حداقل رساندن آسیب به بقیه قسمت های به باد یک قطعه فلزی که از هواپیمای بدون سرنشین باتری و بقیه قسمت ها محافظت می کند اعمال کرده است و همچنین به عنوان سیستم خنک کننده ی کنترل کننده پرواز عمل می‌نماید.

تعمیرات کوادکوپتر DJI FPV

ثبت درخواست تعمیر کوادکوپتر DJI FPV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *