تازه ترین پهپاد های جهان

معرفی پهپاد سمپاش DJI AGRAS T30

پهپاد سمپاش AGRAS T30

معرفی پهپاد سمپاش DJI AGRAS T30

مشخصات محصول

نام محصول: پهپاد سمپاش AGRAS T30

شرکت سازنده: کمپانیDJI

راندمان کار در ساعت: تا 16 هکتار

رادار با دقت بالا: دارد- رادار اجتناب از مانع همه جهته کروی

دقت برنامه ریزی کنترل از راه دور: دارد (RTK / GNSS)

تخلیه حباب لوله: دارد (تخلیه حباب با یک دکمه)

برنامه کاری سه بعدی برای موتور هوشمند هوش مصنوعی: دارد

دبی سنج با دقت بالا: دارد (دبی سنج الکترومغناطیسی دو کاناله با خطا ± 2%)

سطح سنج: سطح سنج پیوسته (با تشخیص بار آفت کش در زمان واقعی و پیش بینی نقطه عرضه هوشمند)

حداکثر مقدار اسپری:

7.2 لیتر در دقیقه (با نازل XR11001)

8 لیتر در دقیقه (با نازل اختیاری XR110015)

نحوه نصب مخزن سموم دفع آفات: مخزن سموم ثابت

روش اتصال باتری : باتری قابل جدا شدن

یک فرستنده برای چندین پهپاد:دارد  (1 فرستنده برای 3 پهپاد)

تکنولوژی D-RTK:دارد

ماژول رادار نمای بالا:دارد

عملکرد لیزر پرواز:دارد

عملکرد هوشمند دوام / بازگشت:دارد

پیش بینی نقطه عرضه هوشمند:دارد

نمای جلو FPV:دارد

FPV نمای عقب: دارد

عملکرد چرخش بانک: دارد

فناوری هدف گیری شاخه : دارد

معرفی محصول

DJI Agras T30 کارایی اسپری هوایی را به سطح جدیدی می رساند. بدنه ای که دستخوش تحولی نوآورانه شده است، عملکرد سمپاشی موثری را به ویژه در باغات نشان می دهد. با استفاده از راه حل دیجیتال کشاورزی DJI، T30 به کاهش مصرف کود و افزایش عملکرد به روشی موثر مبتنی بر داده ها کمک می کند.

طرح نازل اسپری جدید برای نفوذپذیری و مقاومت در برابر باد بهینه شده است

با طرح نوآورانه نازل اسپری و بازوهای قابل تنظیم، Agras T30 با پاشش بین درختان به درختان میوه متراکم نفوذ می کند و از سم پاشی یکنواخت آفت کش های مایع اطمینان می دهد. با استفاده از پلتفرم ابری کشاورزی هوشمند و نقشه برداری مبتنی بر ابر، کاربران می توانند باغ های دیجیتال سه بعدی را در تلفن های هوشمند خود مدیریت کنند و به راحتی کشاورزی دیجیتال را شروع کنند.

16 نازل اسپری اسپری

یکنواخت، نفوذ قوی و محافظت عالی در برابر رانش را برای طیف وسیعی از پوشش فراهم می کند.

طراحی 16 نازل نفوذ قطرات را بیشتر بهبود می بخشد.

هشت متر جریان به شما امکان می دهد تا میزان دبی را به صورت بلادرنگ کنترل کنید و به ترتیب اسپری کنید. شش طرح پمپ دو پیستونی استوانه ای متضاد به صورت افقی، قدرت پاشش قدرتمند و سرعت جریان کارآمد تا 8 لیتر در دقیقه را ارائه می دهند.

16 هکتار در ساعت

آگرا T30 مجهز به مخزن مایع 30 لیتری بزرگ، عرض پاشش 9 متر است و راندمان پاشش میدانی را 16 هکتار در ساعت افزایش داده است که 33.3 درصد بیشتر از نسل قبلی است. [1] [2]

سیستم راداری کروی تشخیص 360 درجه

سیستم رادار کروی، بدون توجه به تداخل گرد و غبار یا نور، موانع و محیط اطراف را در همه محیط ها، شرایط آب و هوایی و زوایای دید تشخیص می دهد. اجتناب از مانع خودکار و ویژگی های پرواز تطبیقی ​​به اطمینان از ایمنی در حین کار کمک می کند.

دوربین دوگانه FPV برای مانور واضح تر

آگراس T30 که به دوربین‌های FPV دوگانه مجهز شده است، نمای جلو و عقب واضحی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون چرخش شرایط پرواز را ببینید. علاوه بر این، نورافکن با روشنایی بالا عملکرد دید در شب پهپاد را دو برابر می کند.

از نشت قطرات محافظ 3 لایه جلوگیری می کند

ماژول کنترل آگراس T30 دارای ساختاری کاملا آب بندی شده و بادوام است. سه لایه محافظ برای اجزای حیاتی مقاومت آب با استاندارد IP67 را در برابر آفت‌کش‌ها، گرد و غبار، کودها و خوردگی ارائه می‌کند.

پهپاد سمپاش AGRAS T30

نوع تاشو راحت که می توان با اطمینان حمل کرد

آگرا T30 تا 80 درصد قابل تا شدن است که حمل آن را آسان می کند. بازوی قفل تاشو با یک لمس، ایمنی عملیاتی را با هشدارهای فراموشی برای بستن تضمین می کند.

 

 

عملکرد خودکار با برنامه ریزی مسیر بهینه

حالت مسیر هوشمند جدید بهترین مسیر را برای هر عملیات به صورت جداگانه برنامه ریزی می کند. در طول ناوبری خودکار، دوز باقیمانده دارو در زمان واقعی نمایش داده می شود، که نقاط پر کردن مناسب و ساعات کاری را نشان می دهد. این به اپراتور اجازه می دهد تا دوباره پر کردن دارو و جایگزینی باتری را پیگیری کند. همچنین می توانید به راحتی پاشش فریم را تنظیم کنید.

 

صفحه نمایش فوق العاده روشن، عملکرد نهایی

فرستنده های مدرن از انتقال تصویر پایدار تا فاصله 4 کیلومتری پشتیبانی می کنند. [3] صفحه نمایش 5.5 اینچی با روشنایی بالا، نمای واضحی را حتی در شرایط نوری سخت ارائه می دهد. شما می توانید چندین پهپاد را به طور همزمان با یک فرستنده کار کنید و بهره وری را افزایش دهید. ماژول موقعیت یابی دقیق استاندارد RTK برنامه ریزی عملیاتی در سطح سانتی متر را ارائه می دهد. پیشرفت‌های اضافی شامل انتقال سیگنال قوی‌تر، ضد تداخل و پایداری عملیاتی است. برنامه جدید DJI Agriculture تجربه سیستمی روانتر و عملکرد بصری را امکان پذیر می کند.

 

باتری و شارژر مناسب برای عملیات میدانی

 

1000 چرخه

باتری هوشمند پرواز اختصاصی 29000 میلی آمپر ساعت انرژی با 1000 چرخه گارانتی محصول ذخیره می کند. [4] این باتری دارای محافظ گلدان تخته مدار، ضد آب و مقاومت در برابر خوردگی است که به آن اجازه می دهد

فوراً بدون انتظار برای خنک شدن شارژ شود .

 

سیستم پاشش گرانول T30 3.0

ظرفیت بزرگ، قابل شستشو، مقاوم در برابر خوردگی

این گرانول سمپاش پیشرفته دارای ظرفیت 40 کیلوگرم، سرعت تخلیه تا 20 کیلوگرم در دقیقه، [5] عرض پاشش تا 7.5 متر و ظرفیت تخلیه 1 تن در ساعت است. این سیستم همچنین از سنسورهای نظارت بر وزن و ضد چرخش در زمان واقعی برای هشدارهای دقیق دوباره پشتیبانی می کند. استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب T30 آن را قابل شستشو و مقاوم در برابر خوردگی می کند و آن را برای سمپاشی کود، بذر و خوراک مناسب می کند. در صورت استفاده در ترکیب با محلول کشاورزی دیجیتال، Agras T30 را می توان در کاربردهای مختلف به کار برد، و در عین حال باعث کاهش میزان استفاده از مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی و افزایش عملکرد می شود.

 

جهت مشاهده و خرید این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید پهپاد سمپاش AGRAS T30

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *